کد خبر: ۴۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
رئيس اداره فرهنگي هنری آموزش و پرورش فارس خبر داد:
سعيد رضا كامراني ، رئيس اداره فرهنگي - هنري اداره كل آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: به حمد الهي در سراسر استان فارس در 486 آموزشگاه نمايشگاه كتاب با تخفيف 35 تا 50 درصد برپا شده است.

سعيد رضا كامراني ، رئيس اداره فرهنگي - هنري اداره كل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس ضمن تبريك هفته كتاب و كتاب خواني به اهالي فرهنگ و قلم ، اظهار داشت: نقش (( كتاب )) در رشد و توسعه فردي و اجتماعي بر كسي پوشيده نيست و به راستي سزاوار نيست كه كتاب به عنوان ابزاري بي بديل را فراموش يا به آن بي توجهي كنيم.

كتاب هميشه در بين همه ملت ها از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده و تاريخ هيچ تمدني ، خالي از كتاب و اصحاب قلم نبوده است. كتاب هاي مفيد ، چونان چشمه ساري است كه روح و انديشه فرهيختگان و جويندگان حقيقت را سيراب مي كند و كتاب ، خاموش ترين آوازي است كه صدايش در اعماق جان نفوذ مي كند.

عضو شوراي تربيتي آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: به حمد الهي در سراسر استان فارس در 486 آموزشگاه نمايشگاه كتاب با تخفيف 35 تا 50 درصد برپا شده است كه به عنوان نمونه مي توان از نمايشگاه بزرگ كتاب در دبيرستان فرهنگيان باقرالعلوم(ع) ناحيه 4 شيراز ، واقع در بلوار فضيلت (محله شاهيجان) نام برد كه آماده عرضه كتاب به علاقمندان است.

همچنين طرح هديه سبز كه اهداي كتاب به كتابخانه مدرسه است ، با هدف افزايش سرانه كتاب مدارس كه هم اكنون به ازاء هر دانش آموز 21/10 جلد مي باشد ، در اين هفته توسط دانش آموزان ، اولياء ، همكاران و عموم مردم در حال انجام است.

كامراني در پايان گفت : شركتهاي دولتي و خصوصي مي توانند به منظور تبليغات شركت خود ، قفسه هايي را با آرم شركت مورد نظر براي استفاده در كتابخانه ها ، طراحي كرده و به مدارس اهدا نمايند.

/انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: