آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از اجرای برنامه های هنری در هفته بسیج در مناطق متفاوت شیراز خبرداد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به اجرای برنامه های متنوع هنری در هفته بسیج، ابراز داشت: در راستای گرامی داشت هفته بسیج،سازمان بسیج هنرمندان فارس اقدام به برگزاری برنامه های اجرای نقاشی دیواری، برگزاری شب شعر، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی نمایشگاه عکس و دیگر برنامه های هنری می نماید.

حسنی افزود: اجرای نقاشی بزرگ دیواری و دیوارنویسی با موضوعات احادیث و جملات ونکته هایی از معصومین برروی دیوار، ازیکم تا ششم آذرماه درسه نقطه شیراز یکی از برنامه هایی است که در طول این ایام برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: برگزاری دو شب شعر و خاطره گویی با حضور 4شاعر توانمند بسیجی و همچنین با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فارس و معاونین این اداره و دیگر بسیجیان در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) درشهرک مهدی آباد در روز دوشنبه سوم آذر و در مسجد امام موسی کاظم(ع) در شهرک سعدی شیراز در روز چهارشنبه پنجم آذر که بعد ازنماز مغرب وعشا در این مساجد برگزار می گردد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به تکریم خانواده شهدا، بیان داشت: به منظور تجلیل از خانواده شهدا، دیدار ازخانواده شهید هنرمند" شهیدعبدالرضا مصلی نژاد" به عنوان شهید شاخص بسیج هنرمندان استان فارس درسال 93 در روز چهارشنبه پنجم آذرماه و عطرافشانی قبورشهدا در روز پنج شنبه ششم آذر با حضور بسیجیان هنرمند درگلزار شهدای شیراز یاد و خاطره شهدا راگرامی خواهیم داشت.

حسنی در ادامه افزود: اجرای چهل نمایش خیابانی درچهار منطقه و در چهل نقطه شیراز که این نمایش ها در مساجد و حسینیه ها، دانشگاهها، مدارس و مراکزپررفت وآمد درشیرازاجرا خواهد گردید.

وی با اشاره به دیگر برنامه های سازمان بسیج هنرمندان فارس در هفته بسیج، عنوان داشت: اهداء 300هزارDVD   با عنوان فیلم سینمایی" آژانس شیشه ای" و سمفونی ایثار و مقاومت اثر استاد" مجید انتظامی" به دانشگاهها و مدارس و مراکز فرهنگی جهت استفاده عمومی مردم، طراحی 2هزار نسخه پوستر با عنوان هفته بسیج که درطول این ایام دراختیار سازمان ها و مراکز فرهنگی قرار خواهد گرفت و همچنین طراحی 7بنرجهت نصب در مناطق مختلف شهر با موضوعیت هفته بسیج و برپایی نمایشگاه عکس با موضوعات بسیج و هنرمندان بسیجی در نواحی 4 گانه بسیج مقاومت شیراز از دیگر برنامه های این سازمان می باشد.

گفتنی است برنامه های فرهنگی هنری هفته بسیج، به همت سازمان بسیج هنرمندان وبا همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و پایگاههای مقاومت مسجد علی بن موسی الرضا(ع) شهرک مهدی آباد و پایگاه مقاومت مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرک سعدی در طول ایام هفته بسیج برگزار می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: