آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر فارس:
سرهنگ بیانی با اشاره دشمنی های دشمن در این ۳۵ سال انقلاب، افزود: به برکت خون‌های مقدس شهدا که بر پای نهال انقلاب ریخته شد، امروز شدید ترین طوفان و زلزله قادر نیست به این درخت تنومند مشکلی را وارد کند.
به گزارش تنویر، ابراهیم بیانی،‌ جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در همایش "جنگ دیروز . جنگ امروز" در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی شیراز با تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه و ایام اسارت خاندان عصمت و طهارت اظهار داشت: آقای دکتر خدادوست از برترین دکتر های چشم پزشک دنیا در پیوند قرنیه است؛دکتر خدادوست ایرانی و فارسی است که در خاطرات خودش نقل می کند من ابتدا معلم بودم و شهرستان داراب فارس به معلمی مشغول بودم و در دوران معلمی تصمیم گرفتم بروم در کنکور پزشکی امتحان بدم و قبول شدم؛در اولین کلاس که حاظر شدیم یک دوستی داشتم و استاد آمد و شروع کرد به تدریس و از اول تا انتهای جلسه تدریس انگلیسی کرد و من و دوستم چیزی را نفهمیدیم.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ادامه داد: شب در خانه با دوستم نشستیم تا ساعت ۴ صبح فصلی که استاد درس داده بود مطالعه کردیم و مرور کردیم و دیدیم هیچی نمی فهمیم و به خواهرم که بزرگتر بود گفتم چون چیزی متوجه نمی شوم نمی روم دانشگاه؛خواهرم با حمایت و امید ما را تشویق کرد ادامه بدهیم؛درس را دنبال کردم و با سخت کوشی توانستم کم کم بر این مشکل حل شود و خدا کمک کرد و به این جا رسیدیم؛

وی با اشاره به این که ایشان اگر به جایی رسیدن به واسطه پر کاری و زحمت زیاد و تلاش شبانه روزی بود، ادامه داد: دل خود را به این که چهار سال درس بخوانید و برید گوشه ای در مدارس کلاسی بردارید و آسته برید و آسته بیاید به هیچ جا نمی رسید و اگر عزم را جذب کردید و به فضل الهی قله های موفقیت را طی کنید مهال است بدون تلاش به جایی برسید.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس خاطرنشان کرد: توصیه دوستانه و برادرانه این است که با توجه به این که مشکلات جسمی، روحی، روانی، گرفتاری در سنین جوانی ندارید، وقت بذارید و در آینده به عنوان یک استاد موفق دانشگاه مطرح بشوید و حرفی را برای عرصه جهانی داشته باشید.

بیانی با بیان این که ۳۶ سال از عمر با برکت انقلاب دارد می گذرد و الان دقیقا ۳۵ سال از تشکیل بسیج سپری می شود، اضافه کرد: سال ۱۳۵۸ در ۱۳ آبان دانشجویان پیرو خط امام به واسطه تشخیص درستی که داشتند سفارت آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، در اقدامی انقلابی این سفارت را تسخیر کردند و عده ای از مسئولین سراسیمه خدمت امام رفتند و گفتند سفارت را گرفتیم که انگار به خاک آمریکا تجاوز کردیم و نگران بودند و عده ای شروع کردن به موضع گیری که دانشجویان جوان و جاهل بودند؛ امام حضرت امام آن اقدام جوانان دانشجو را تعبیر کردند به انقلاب دوم.

وی با اشاره به دلیل نام گذاری انقلاب دوم بر تسخیر لانه جاسوسی، بیان داشت: چرا که اهمیت این کار دانشجویان را حضرت امام می فهمید نه کسی دیگر و آمریکا شروع کردند به تهدید ایران و ابتدا مثل ۵ روز قبل، تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه ایران وضع کردند و ارتباط با ایران را قطع کردند.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان این که حضرت امام احساس کردند تنها با حضور ارتش و سپاه نمی شود از نظام صیانت کرد، گفت: در ۵ آذر ۵۸ حضرت امام با الگو گیری از پیامبر در نشر اسلام به سراسر جهان، تیز بینی و اندیشه درست دستور تاسیس و تشکیل بسیج را صادر کردند.

بیانی با اشاره دشمنی های دشمن در این ۳۵ سال انقلاب،افزود: طوفان های سهمگینی بر این نهال نوپا و مقدس وزید اما خون‌های مقدس شهدا که بر پای این نهال ریخته شد، این نهال را به درخت تنومند تبدیل کرد که امروز شدید ترین طوفان و زلزله قادر نیست به این درخت مشکلی را وارد کند.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از ارتش، سپاه و نیروهای نظامی اعتراف می کنم که اگر بسیجیان چه در زمان جنگ و چه بعد از جنگ نبودند، حقیقتا موضوع خیلی پیچیده و سخت تر می شد.

این کارشناس سیاسی و دفاعی با بیان این که در ۲۰۰ سال گذشته هر جنگی که علیه ایران انجام شد بخشی از کشور از دست رفت، ادامه داد: حکام بی لیاقت و تن پرور برای حفظ تاج و تخت خود بدون حتی شلیک یک گلوله یا تیر سرزمین های حاصل خیز قفقاز را در تعهد‌نامه‌های ننگین گلستان و ترکمچای از دست دادند و در آخرین مورد این حاتم بخشی، در زمان رژیم پهلوی بحرین که یکی از استان‌های ایران بود از دست دادیم.

بیانی با بیان این که در دوران ۸ سال دفاع مقدس ایران کشوری تنها و در طرف مقابل ۴۴ کشور دنیا از جمله آمریکا و شوری، کشورهای اروپایی، آسیایی و برخی کشور های منطقه و شیوخ عرب به صدام کمک می کردند، خاطرنشان کرد: در آن زمان برخی کشور ها که اسلحه و مهمات نداشتند پول،‌نیروهای نظامی و حتی حضور فیزیکی در جنگ داشتند و به صدام کمک می کردند اما به فضل الهی در ۸ سال دفاع نابرابر در مقابل تمام ابرقدرت های دنیا یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن نیفتاد.

وی با اشاره به این که دشمن وقتی در جنگ شکست مفتضحانه خود را درک کرد امروز رو به پخش شایعه ها و القا دروغ آورده است، عنوان کرد: امروز دشمن می خواهد با ایراد سوال هایی نظیر این که "چرا اصلا ایران وارد جنگ شد"، "چرا پس از فتح خرمشهر ایران که در اوج قدرت بود، صلح نکرد" در یک واقع قطعی تاریخی انحراف ایجاد کند اما همه ی دنیا می دانند که ایران آغاز گر جنگ نبود و این عراق و هم‌پیمانانش بودند که در ساعت ۱۴ و ۵۱ دقیقه ۳۱ شهریور ماه به تاسیسات زیر بنایی و خاک ایران تعرض کردند و جنگی نابرابر را کلید زدند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه فارس، جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس بیان داشت:در پایان نتیجه جنگ این شد که کشور ما سرافرازانه از جنگ خارج شد و با این همه نیرو و مهمات که در اختیار داشتند،حتی یک وجب از خاک کشور را جوانان غیرتمند ایران اسلامی اجازه ندادند از کشور جدا بکند.

بیانی با بیان این که این جنگ دیروز بود و دشمن سیلی سختی از ایران اسلامی خورد، اظهار داشت: رمز این پیروزی بزرگ رهبری مقتدارنه حضرت امام، پیروی این مردم از رهبری که ما در تحت قالب ولایت پذیری اسم می بریم، ایستادگی و مقاومت مردم،که هر جا هر ملتی در برابر دشمن دچار ضعف بشود شکست قطعی است و اگر بایستد و سر تعظیم فرود نیاورد قطعا پیروز است، ایمان بالای مردم ما و در آخر عنایت خداوند وائمه اطهار بوده است.

وی گفت: اگر ما همین ۵ شاخص را همیشه در سایر عرصه های زندگی و جامعه پیش بگیریم قطعا پیروز خواهیم بود.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ادامه داد: دشمن بعد از جنگ به این نتیجه رسید که از راه نظامی نمی شود کمر این ملت را خم و نظام را ساقط کرد بنابراین تغییر رویه داد و از ۲۵ سال پیش وارد یک جنگ فرهنگی با ایران اسلامی شد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای در بدو رهبری خود مبنی بر جنگ فرهنگی، شبیه خون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و لج پراکنی فرهنگی، گفت: عده ای در همان دوران سازندگی این مسئله را قبول نداشتند و می گفتند این ها توهم است و متاسفانه هنوز هم برخی از مسئولین این جنگ نرم فرهنگی را نپذیرفته اند.

بیانی مصداق جنگ فرهنگی دشمن را ترویج مشروبات الکلی در جامعه اسلامی، فساد، مواد مخدر سنتی و صنعتی، ترویج سبک زندگی غربی و مد گرایی دانست و افزود: دشمن به دنبال ایجاد چنین جامعه ای است که همه را به فساد گرفتار کند.

کارشناس مسائل سیاسی و روز با بیان این که امروز بیش از ۳۳ هزار شبکه ی ماهواره ای در جهان در حال فعالیت است که ۱۸ هزار شبکه در فضای جمهوری اسلامی ایران فعالند، گفت: با این آنتن هایی که الان مورد استفاده قرار می گیرد، قابلیت دریافت ۲۰۰۰ شبکه دارند که ۱۶۵ شبکه فارسی زبان و ما بقی غیر فارسی زبان؛ شبکه های ماهواره ای به اسم های مختلف فساد انگیز ترین حرکات و برنامه ها را اجرا و به خورد مردم می دهند.

بیانی اضافه کرد: مخرب ترین شبکه های ماهواره فارسی زبان فاسی وان، من و تو، بی بی سی، جم تی وی است که با پخش سریال های ۱۸۰ الی ۲۰۰ قسمتی با سرمایه گذاری صهیونست ها،در صدد تخریب بنیان و اعتقادات خانواده های ایرانی هستند.

وی تبلیغ مدگرایی، مصرف گرایی، ترویج سبک زندگی غربی، فساد و فحشا را از جمله از جمله مصادیق جنگ فرهنگی دانست که امروز در ماهواره ها دارد پخش می شود.

بیانی در پایان گفت: همان گونه که برای شکم خود همیشه از غذای سالم استفاده می کنیم و به خود اجازه نمی دهیم از غذاهای کثیف بخوریم، باید برای روح خود که خیلی مهم تر و با ارزش تر از جشم است از محتواهای سالم استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: