کد خبر: ۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
در نخستین جشنواره مالک اشتر بسیج
در اولین روز از هفته بسیج و در نخستین همایش مالک اشتر بسیج ، سازمان بسیج مداحان سپاه فجر استان فارس به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در سال 92 انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار بسیج مداحان فارس ، در هفته بسیج و در نخستین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج که در روز شنبه یکم آذر ماه با حضور منتخبین کل استان های کشور و همچنین سرلشگر فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان ارشد در سالن همایشات 5 آذر برگزار گردید، از سازمان بسیج مداحان سپاه فجر استان فارس به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین  در سال 92 با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.



سازمان بسیج مداحان فارس به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد+ پیام تبریک سردار نقدی

** متن لوح تقدیر به شرح زیر می باشد:

اولین جشنواره مالک اشتر بسیج
لوح افتخار سازمانی


"همواره از سپاهیانت ستایش کن و کارهای مهمی را که انجام داده اند را برشمار، زیرا یادآوری کارهای ارزشمند آنان ، شجاعان را برمی انگیزاند. ( نهج البلاغه نامه 31 و 53 )"

مسئول محترم ، پاسداران و بسیجیان عزیز

سازمان بسیج مداحان سپاه فجر


در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج در وضعیت و عملکرد سال 1392 مفتخر به کسب عنوان

موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین


در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج گردیده اید.
بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک شما بسیجیان عزیز و خدوم آن رده می باشد. اینجانب برخود لازم میدانم از تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. انشاءالله این افتخار در سال های آتی حفظ گردد.

سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین


انتهای پیام / 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: