آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
مسئول سازمان بسيج سازندگي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي بدون اراده مردمي راه به جايي نمي‌برد، گفت: بسيجي‌ها عزم جدي و اراده‌اي پولادين را در عرصه اقتصاد مقاومتي وارد كرده‌اند.
به گزارش تنویر به نقل از دفاع پرس، ابراهيم عزيزي مسئول سازمان بسيج سازندگي، صبح امروز در همايش طلايه‌داران اقتصاد مقاومتي و محروميت‌زدايي و آئين تجليل از توليدكنندگان برتر ملي و استاني با عنوان "شكوه هجرت" كه در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: اين سازمان بهره‌برداري از 20 هزار پروژه اقتصاد مقاومتي را در دستور كار دارد، كه اين تعداد با تلاش جهادگران بسيجي به 23 هزار و 906 واحد اقتصاد مقاومتي رسيده است؛ البته در نظر داريم اين تعداد را تا پايان سال به 40 هزار واحد برسانيم.

مسئول سازمان بسيج سازندگي افزود: علاوه بر واحدهايي كه امروز در حوزه اقتصاد مقاومتي به بهره‌برداري مي‌رسد تعداد 433 پروژه محروميت‌زدايي نيز همزمان با اين واحدها به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي تصريح كرد: اقتصاد مقاومتي بدون اراده مردمي راه به جايي نمي‌برد؛ به همين خاطر شايد مهم‌ترين پيام اين نشست اين است كه بسيجي‌ها عزم جدي و اراده‌اي پولادين را در عرصه اقتصاد مقاومتي وارد كرده‌اند.

عزيزي با اشاره به اينكه "ما نمي‌توانيم" جايي در ميان مردم ندارد، بيان داشت: افتتاح اين‌گونه پروژه‌ها اين پيام را مي‌تواند داشته باشد كه شعار "ما مي‌توانيم" را به "ما توانسته‌ايم" تبديل كرديم.

مسئول سازمان بسيج سازندگي خاطرنشان كرد: بخش اعظمي از 23 هزار و 906 واحد اقتصاد مقاومتي كه امروز افتتاح مي‌شود، به تأمين نيازهاي جامعه كمك مي‌كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: