آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
در این جشنواره که نمونه هایی از اختراعات اساتید و دانشجویان نیز در آن به نمایش عموم گذاشته شده بود عملکرد و دستاوردهای حلقه های مختلف علمی در گروه های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش تنویر به نقل از بسیج اساتید فارس، به همت سازمان بسیج اساتید فارس و همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز، اولین جشنواره بزرگ حلقه های علمی سراسر استان فارس با حضور پر شور اساتید و دانشجویان بسیجی در زمینه های مختلف علمی برگزار شد.

اولین جشنواره حلقه های علمی بسیج اساتید استان فارس برگزار شد

در این جشنواره که نمونه هایی از اختراعات اساتید و دانشجویان نیز در آن به نمایش عموم گذاشته شده بود عملکرد و دستاوردهای حلقه های مختلف علمی در گروه های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه  که از پیش توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفته بود منتج به برگزیده شدن  6 حلقه از گروه علوم انسانی، 3 حلقه از گروه علوم فنی مهندسی و 3 حلقه از گروه علوم پایه به عنوان حلقه های برتر شد.


در این جشنواره همچنین کلیپ های تصویری روشنگرانه ای از امام خامنه ای (حفظه الله) نیز در خصوص لزوم فراگیری و ترویج علم در جامعه پخش شد.

لازم به ذکر است که در کنار نمایشگاه دستاوردها و اختراعات اساتید و دانشجویان بسیجی استان، نمایشگاهی نیز در ارتباط با هفته بسیج به همت دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر برپا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: