پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۹:۵۸
کد خبر: ۴۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
طلاب بسیجی پایگاه مقاومت کوثر با دعوت از نماینده ولی فقیه حجه الاسلام والمسلمین قاسمی نشست سیاسی با موضوع مسائل سیاسی روز و توافق نامه ژنو برگزار نمود.

طلاب بسیجی پایگاه مقاومت کوثر با دعوت از نماینده ولی فقیه حجه الاسلام والمسلمین قاسمی نشست سیاسی با موضوع مسائل سیاسی روز و توافق نامه ژنو برگزار نمود.

در این نشست سیاسی حجه الاسلام والمسلمین قاسمی پیرامون توافق نامه ژنو و قراردادهای بین طرفین ایرانی و آمریکایی سخنانی را ایراد نمود و گفت: توافقنامه هایی که بین ایران و آمریکا تا به الان بسته شده با اینکه ناعادلانه بوده اما با این شرایط ایران به تمام تعهدات خود با نرمشی قهرمانانه در چارچوب عاقلانه ای پایبند بوده و به همه تعهدات وضع شده در نشست های مختلفی که با طرفین امریکایی داشته پایبند بوده و عمل کرده اما در این بین طرفین آمریکایی به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده اند و با سنگ اندازی مانع از پیشرفت مذاکرات می شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن دیرینه و همیشگی ایران اسلامی و مسلمانان است افزود:بر کسی پوشیده نیست که آمریکا در جهان به عنوان کشوری مسلمان ستیز و همچنین دشمن قسم خورده کشور عزیزمان ایران است؛همین امر باعث شده که آمریکایی ها علاقه ایی به انجام تعهدات خود نسبت به ایران یا سازش با مسلمانان جهان نداشته باشند و هر روز که می گذرد دشمنی آمریکا نسبت به ایران بیشتر و بیشتر می شود.

ایشان با تکیه بر سخنان رهبری در سخنرانی هایی که در جلسات و در نمازجمعه داشتند بیان داشت که آمریکا دشمن قسم خورده ایران است و نمی توان به آن هیچ اعتمادی کرد گفت: همانگونه که می دانیم رهبر عزیزمان بارها در سخنرانی ها و یا در نمازجمعه بیان داشتند که آمریکا کشوی است که نمی توان به آن اعتماد کرد و نمی توان روی وعده های توخالی آمریکا حساب باز کرد،باید بدانیم و آگاه باشیم آمریکا نه در مذاکرات و نه در توافق های دیگر به هیچکدام از وعده های خود عمل نمی کند و نمی توان به ان هیچ اعتمادی کرد.

وی در ادامه سخنان خود ایران را به عنوان کشوری که توانایی تولید فناوری هسته ایی را در جهت صلح آمیز دارد اینگونه ارزیابی کرد و گفت: آمریکا بایستی حق کشور ایران را به عنوان کشوری که در زمینه هسته ایی توانمد شده درک کند و بر روی خواسته ی نابجای خود مبنی بر توقف فعالیت هسته ایی کوتاه بیاید.

وی در ادامه افزود: ایران به هیچ عنوان از حق مسلم خود مبنی بر فعالیت صلح آمیز هسته ایی کنار نمی کشد و آمریکایی ها بدانند هرچه فشار تحریم ها را بر روی کشور ایران افزایش دهند ایران از حقوق ملی خود کنار نمی آید و به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد.

انتهای پیام/224224

منبع:سازمان بسیج طلاب فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: