گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
امام جمعه سپیدان در یادواره شهدای شهرک شهید قاضی :
یادواره های شهدا باید یک قدم جوانان را به خدا نزدیک و از گناه دورکند / شهدا ارزشها را تفسیر عملی کردند و تصویر واقعی ارزشها رانمایان کردند
به گزارش تنویر سپیدان ، دقایقی پیش یادواره شهدای والامقام شهرک شهید قاضی سپیدان در حسینیه شهدای این شهرک برگزار شد .
حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان در این مراسم معنوی شهدا را مصداق بارز حفظ و حراست از ارزشها خواند و اظهار داشت : شهدا ارزشها را تفسیر عملی کردند و تصویر واقعی ارزشها رانمایان کردند ،مگر شهدا چه کردند که وقتی یک جوان دانشجو با دیدن و بوییدن استخوانهای شهیدی که دوازده سال زیر خاک مانده از هوش می رود و وقتی به هوش می آید می گوید : من آمدم شما را مسخره کنم ، اما می بینم این بدن که دوازده سال زیر خاک بوده بوی خوشش تمام فضا را عطر آگین کرده ؟

موسوی انور با اشاره به فرهنگ شهادت طلبی و توحیدی شهدا گفت : شهدای گرانقدر ما تحولی در عرصه تربیت توحیدی ایجاد کردند و این خدا ترسی بود که انسان جوانی که مملو از حس شهوت است را در مناطق جنگی که مزین به خون شهید است متحول می سازد .

امام جمعه سپیدان یادواره شهدا را راهی برای نزدیک شدن به خدا دانست و افزود : یادواره های شهدا باید یک قدم جوانان را به خدا نزدیک و از گناه دورکند و از آنجا که مشکلات بشریت حب دنیاست ، یادواره شهدا می تواند انسان را ازدنیا پرستی دور کند .

سید عبدالرحمن موسوی انور شهادت طلبی و فرهنگ 8 سال دفاع مقدس را الگوی جوانان بسیاری از کشورها دانست و گفت : نه تنها در ایران بلکه در خیلی ازکشورهای جهان از جمله سوریه ، عراق ، مصر ، لبنان و ... شهدای اسلام تحولات زیادی در بین جوانان ایجاد کرده اند و شورو حال جوانان زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس ما در بین آنها موج می زند .

امام جمعه سپیدان شهید را به عنوان شاهدان حقیقی خواند و افزود : شهید به معنای شاهد و ناظر است و شهدا به واسطه عمل صالح و ارتباطی که با خدا گرفتند ، توانستندبه جایی برسند که حجاب های دنیای فانی کنار رود و دنیای باقی راببینند .

سخنران یادواره شهدای شهرک شهید قاضی عمل برای خدا را سر لوحه قیام عاشورا خواند و تاکید کرد : اگرانسان با عمل صالح به تقرب اللهی رسید ، همه محبوبهای دنیوی رافدای محبوب واقعی می کند همانگونه که حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش ، مال و جان و زن و فرزند خود را فدای خدا و دین خدا کردند .


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: