پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۸:۱۱
کد خبر: ۴۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
با حضور دانشگاه ها نهادها و مراکز علمی پژوهشی:
به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی با موضوع پژوهش و فناوری در محل جهاد دانشگاهی فارس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی با موضوع پژوهش و فناوری در محل جهاد دانشگاهی فارس با حضور قابل توجه دانشگاه ها،نهادها  و مراکز علمی پژوهشی برگزار شد.
بازدید کنندگان در این نمایشگاه شاهد دستاورد  نهادها و سازمان ها و دانشگاههای استان در عرصه علمی و پژوهشی و فناوری بودند.
از نکات قابل توجه در  نمایشگاه علمی پژوهشی وفناوری، اشنایی صنعتگران و نهادهای اجرایی با  مبتکران و مخترعان و همچنین پژوهشگران و طرح های برتر و قابل تجاری سازی بود.
ازدانشگاه ها، سازمانها ، نهادها و مراکز علمی شرکت کننده در این نمایشگاه میتوان به دانشگاه شیراز ، دانشگاه علوم پژشکی ، دانشگاه باهنر ،دانشگاه آزاد ، دانشگا ه پیام نور، شهرداری شیراز ، آموزش و پرورش،استانداری فارس ، نیروی انتظامی استان فارس ، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی ، بنیاد نخبگان ، پارک علم و فناوری و ..... اشاره کرد. لازم به ذکر است ، سازمان بسیج علمی پژوهشی وفناوری فارس نیز دستاوردهای نخبگان و پژوهشگران خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت.
این نمایشگاه به مدت سه روز پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان عرصه پژوهش و فناوری بود و در اخرین روز این نمایشگاه پژوهشگران و شرکتهای دانش بنیان برتر معرفی، و از انها تجلیل به عمل آمد.








نام:
ایمیل:
* نظر: