آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
ثبت نام از خادمين الشهدا نوروز 94 در سايت كوله بار آغاز شد.

به گزارش تنویر به نقل از راهيان نور بسيج،  سايت كوله بار ثبت نام از خادمين شهداي كربلاي ايران ويژه نوروز 94 را آغاز نمود. علاقمندان مي توانند با مراجعه به پايگاه هاي اطلاع رساني koolebar.ir  و khadem.koolebar.ir  اقدام به ثبت نام نمايند.


بنابراين گزارش، نكته هاي ثبت نام عبارتند از:


1- سايت رسمي ثبت نام خادم الشهدا، سايت هاي koolebar.ir  و khadem.koolebar.ir است.

2- هر داوطلب يك بار نام نويسي نموده و در طول سال و پروژه هاي مختلف نياز به ثبت نام مجدد نيست.

3- در انتهاي نام نويسي، نام كاربري و رمز ورود به ايميل شما ارسال مي شود. در حفظ و نگهداري آن كوشا باشيد.(نام كاربري داوطلبين، كد ملي هر فرد مي باشد.)

4- تمامي اطلاعات مندرج در فرم نام نويسي به صورت صحيح و كامل پر شود.( فرمهاي ناقص و درج اطلاعات غلط باعث ابطال ثبت نام مي شود.)

5-شرايط ثبت نام و پذيرش نهائي خادمين شهدا به شرح ذيل مي باشد:

- احراز شرايط لازم اخلاقي- اجتماعي و سياسي

- عدم فعاليت در گروههاي معاند سياسي

- داشتن حداقل 18 سال براي خادمين عمومي و حداقل 16 سال براي خادمين دانش آموزي

- همراه داشتن رضايتنامه براي خادمين خواهر و خادمين زير 18 سال

- دو نفر معرف روحاني يا پاسدار (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفايل خود دريافت و بعد از تكميل به دفاتر كميته هاي استاني تحويل نمائيد.)

تاييديه صحت سلامت روحي و جسمي از مراجع ذيربط (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفايل خود دريافت و بعد از تكميل به دفاتر كميته هاي استاني تحويل نمائيد.)

- انجام مرحله مصاحبه و گزينش (داوطلبيني كه قبلا پذيرش شده اند،نياز به مصاحبه مجدد ندارند.)

6- تمامي داوطلبين بعد از نام نويسي ، جهت گزينش و مصاحبه توسط كميته هاي استاني فراخوان مي شوند.(به دليل جلوگيري از ازدحام ، كميته خادمين استانها به صورت زمان بندي شده، اقدام به فراخوان و گزينش و مصاحبه خادمين گرامي خواهند نمود لذا از تماس و يا مراجعه غير ضروري خودداري فرمائيد.)

7- گزينشها فقط توسط كميته خادمين مستقر در استانها صورت مي گيرد. (شماره تماس كميته هاي خادمين استانها را از اينجا دريافت نمائيد.)

8- در مرحله گزينش و مصاحبه، اطلاعات مندرج در پرونده ها و ... بررسي مي شود. لذا در صورت نقصان پرونده ( اعم از عدم درج عكس، پرننمودن گزينه ها وجدولهاي مندرج در سايت و يا درج اطلاعات ناقص و غلط و ...) پرونده خادمي رد مي شود. لذا داوطلبين گرامي بايد توجه داشته باشند، در صورت درج اطلاعات ناقص و .. تا زمان گزينش آن را كامل نمايند.

9- داوطلبيني كه پيام تائيديه نهايي را از كميته مركزي خادمين دريافت مي كنند، به كسوت خادم افتخاري نائل آمده و جهت انجام ماموريتها و برنامه هاي مختلف خادمي شهدا فراخوان مي شوند. (در طول سال و همزمان با اجراي برنامه هاي راهيان نور، از خادمين داوطلب جهت اجراي برنامه هاي خادمي و يا اعزام به مناطق عملياتي استفاده خواهد شد.)

10- برنامه هاي راهيان نور و خادمي شهدا شامل خادمي در مناطق عملياتي جنوب، شمال غرب، غرب، راهيان نور دريايي، خادمي گلزارهاي شهدا و يادواره ها و ... مي باشد كه متناسب با زمان اجراي برنامه ها، اطلاع رساني ها خواهد شد.

11- قبول شدن در مرحله گزينش به منزله اعزام نبوده و جهت اعزام به مناطق عملياتي، با دفاتر كميته هاي استاني تماس حاصل فرمائيد.

12- جهت كسب اطلاعات بيشتر با كميته هاي خادمين مستقر در استانها تماس بگيريد. در صورت داشتن شكايات و پيشنهادات ميتوانيد با شماره هاي 02536671404-09197897886 و ياسامانه پيامكي 200001404 تماس حاصل فرمائيد.

براي ثبت نام كليك كنيد

نام:
ایمیل:
* نظر: