آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
سردار نقدی در اختتامیه همایش بسیج و رسانه:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز باید به آمریکا لقب «گرگ پیر» داد، آمریکایی که لیبرال دموکراسی را پایان تاریخ عنوان کرده بود، امروز می بیند لیبرال دموکراسی پایان یافته اما تاریخ ادامه دارد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه بسیج؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه که در سالن همایش های رضوی در مشهد مقدس برگزار شد گفت: طبق آیات قرآن کریم اراده خداوند بر حاکمیت مستضعفین قرار گرفته و وقتی امری مورد اراده ی خدا قرار گیرد چیزی جلودار آن نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه امام خمینی قدرت توده های مردم را مکشوف نمود اظهارداشت: ملت ایران به رهبری امام بزرگوار با یک شیوه مبارزاتی خاص و متکی بر بیدارگری با کسب پیروزی های بزرگ، دشمنان را شکست داد.

وی برخی نظریات مخالفان انقلاب اسلامی را یادآور شده و افزود: برخی مطرح می کردند که با دست خالی نمی توان در مقابل دشمن ایستاد و یا باید برای پیروزی به قدرت های بزرگ متکی شد و یا اینکه برخی ها بر مبارزه مسلحانه تاکید داشتند که امام راحل توانست با دست خالی، دشمنان را خلع سلاح کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین توکل به خدا و توسل به ائمه و قدرت دفاعی مردم را دو ویژگی اصلی حرکت مردمی انقلاب دانسته و تصریح کرد: امروز امام خامنه ای نیز در همین مسیر و با همان سبک و سیاق رهبری نموده و مخالفت ها مانند ابتدای انقلاب ادامه دارد.

وی در خصوص نظرات مخالفان از ابتدای زعامت امام خامنه ای خاطرنشان کرد: برخی شعار پایان انقلاب و عدم ضرورت انقلاب را مطرح کردند، برخی دیگر انقلاب اسلامی را غیرعقلانی معرفی کردند، برخی توصیه به جنگ مسلحانه مثلا پیوند با طالبان را مطرح و گروهی دیگر ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را بی فایده دانستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، انقلاب اسلامی را عقلانی ترین حرکت جامعه بشری در طول تاریخ دانسته و ادامه داد: دلیل این سخن آن است که علما و اندیشمندان در این حرکت بیش از سربازان و نظامی ها حضور داشتند و حضور علما و اندیشمندان در رهبری و هدایت حرکت، نمادهای شاخص و حتی شهدا دیده می شود.

وی با بیان اینکه امام بزرگوار روش مبارزه  متکی بربیدارگری را پیش گرفته و به پیروزی های بزرگ دست یافت، ابراز داشت: امروز دشمن در مقابل این حرکت عظیم مردمی با انقلاب اسلامی، خلع سلاح شده و با وجود داشتن سلاح، قابلیت بکارگیری و قدرت شلیک ندارد.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: آنان که در ابتدای انقلاب با افراط بر درگیری مسلحانه تاکید داشتند، امروز با تفریط بر سازش با آمریکا و استکبار تاکید می کنند و دلیل آن عدم باور به قدرت خدا و عدم باور به قدرت مردم است.

وی کارایی امروز سلاح برای استکبار را به اندازه کارایی این سلاح در هنگام پیروزی انقلاب برای حفظ پهلوی دانسته و بیان کرد: امروز با آمریکای بی پول، بی فرهنگ و بی دفاع روبرو هستیم که حتی برای ارتش خود سرباز بومی نداشته و از مزدوران خارجی همچون تکفیری ها استفاده می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین از دست دادن قابلیت نظامی و دفاعی آمریکا را سبب از دست دادن قابلیت های فرهنگی دانسته و گفت: آمریکا هر روز بی آبروتر می شود و آمریکایی که لیبرال دموکراسی را پایان تاریخ عنوان کرده بود، امروز می بیند لیبرال دموکراسی پایان یافته و تاریخ ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: همانطور که انگلیس را روباه پیر خواندند، جا دارد امروز آمریکا را گرگ پیر خواند، ولی آمریکا نباید دل خوش کند که عمرش مانند روباه است چراکه آن روباه با حمایت این گرگ زنده مانده و در مقابل روباه شکار می کرده و از ته مانده ی شکار خود به گرگ نیز می داد و این گرگ پیر به زودی طعمه ملت های مستضعف می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به تهاجم رسانه ای غرب با افزایش شش شبکه به 167 شبکه ی فارسی زبان ماهواره ای علیه ملت ایران اشاره نموده و اظهار داشت: امروز آمریکا به جادوی رسانه ای روی آورده است تا زشتی ها و ناهنجاری های فراوان خود را بپوشاند و دست خالی از پیام خود را با افسون گری رسانه ای پر نشان دهد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا حرفی برای گفتن نداشته و کسی از آمریکا نمی ترسد اظهار داشت: امروز رسانه های غرب چیزی برای اطلاع رسانی نداشته بلکه با فساد پراکنی برای تخریب اجتماع، خانواده و افراد ملت ایران تلاش می کنند که باید در مقابل آن ایستادگی کرد تا از نفوذ آن در ملت جلوگیری نمود.

سردار نقدی اتحاد را رسالت اصلی رسانه ها برای مقابله با رسانه های غرب دانسته و ادامه داد: این حفظ وحدت در بین کسانی است که به لزوم و توانایی مبارزه با ظلم اعتقاد دارند.

وی با تاکید بر تقویت اعتماد به نفس در میان مردم تاکید نموده و تصریح کرد: نباید یک ناهنجاری کوچک که در گوشه ای اتفاق می افتد تیتر یک رسانه ها شود مانند اسیدپاشی در اصفهان که بزرگنمایی رسانه ای آن باعث تکرار آن در جامعه شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اشتباهات کوچک مسئولان نباید تیتر اصلی رسانه ها شود تصریح کرد: مسئولین نیز نباید سخنان یاس آور را بر زبان بیاورند و اگر تردیدی نسبت به عظمت ملت دارند کافی است به رسانه های بیگانه نگاه کنند که چگونه برای تخریب این ملت در تلاش هستند.

وی هدف ایی رسانه ها را از بزرگنمایی زشتی های کوچک در جامعه ایران، مخدوش نمودن ملت الهام بخش ایران دانسته و گفت: امروز آثار این حرکت بزرگ مردمی دیده می شود، همانطور که در مراسم عظیم اربعین، نمایش بسیج جهانی اسلام و پژواک ندای زینب کبری سلام الله علیها صورت گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج هشدار رسانه ها به برخی که همچنان برای مقابله با انقلاب اسلامی نقشه می کشند را مهم دانسته و تصریح کرد: از ابتدای انقلاب این نقشه ها با پاسخ کوبنده مردم مانند 23 تیر و 9 دی روبرو شده و شکست خورده است چراکه اراده خدا بر پیروزی این راه قرار گرفته و این راه، راه پیروزی است و این خون ها و ایثارگری ها از بین نخواهد رفت.

وی ضمن تقدیر از زحمات مهندس ضرغامی در ریاست صدا و سیما، ایشان را مایه افتخار دانسته و اظهار داشت: موج اخلاص، عشق، تلاش و مجاهدت بسیجیان در تمامی عرصه ها و در سراسر کشور قابل انعکاس در هیچ رسانه ای نیست.

 

/انتهای پیام/
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930928000746#sthash.pphG1DfB.dpuf
نام:
ایمیل:
* نظر: