آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۲
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: یادواره ملی شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی روز پنجشنبه هفته جاری پس از نماز مغرب و عشاء و در ساعت 18:30 در تالار بزرگ وزارت کشور، آغازخواهد شد.

سردار سرلشکر سیدیحیی ‏صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی، اظهار داشت: برنامه‌های این یادواره امروز پنجشنبه پس از نماز مغرب و عشاء و در ساعت 18:30 در تالار بزرگ وزارت کشور، آغازخواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره، فراهم شده است، همچنین علاوه بر دعوت‌های صورت گرفته، شرکت در این برنامه برای مردم عزیز و قدرشناس تهران آزاد است. 

وی افزود: از فروردین ماه امسال ستاد یادواره شهید میثمی شروع به کار و سه یادواره را در استان‌های قم، اصفهان و تهران برنامه‌ریزی کرد که اولین یادواره در قم و یادواره دیگری در اصفهان برگزار شد و پانزدهمین و آخرین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی نماینده حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، در هفته جاری برگزار شد.

رئیس ستاد یادواره شهید میثمی ادامه داد: به موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس کمتر پرداخته شده است و فلسفه و ضرورت برگزاری یادواره شهید میثمی، یادآوری مجاهدت‌های عالمان و روحانیت مجاهد است.

وی افزود: در حقیقت روحانیت و موضوع ولایت فقیه از ارکان اصلی نظام و انقلاب اسلامی ایران می باشدو دشمنان به خوبی این موضوع رادرک کرده‌اند و هجمه‌های آنها متوجه این موضوع می‌باشد و بدنبال ایجاد جدایی بین اقشار مختلف جامعه و روحانیت می‌باشند.

رئیس ستاد یادواره شهید میثمی تصریح کرد: یکی دیگر از ضرورت‌های برگزاری این یادواره‌ افزایش فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل فشارهایی که هم اکنون به ملت وارد می‌شود است. امیدواریم با برگزاری این یادواره موجب بصیرت افزایی برای همه، خصوصا جوانان باشیم و معارف اسلامی، بصیرت سیاسی و ایستادگی در برابر تهاجم اقتصادی فرهنگی را به جوانان منتقل کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: