آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۴۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیرازدر نشست با روسای کلانتری های غرب شیراز:
سرهنگ محبی پور تصریح کرد: در همین شیراز عناصر دشمن الگوهای غربی را به خورد جامعه ما می‌دهد که حاصل آن ترویج سبک زندگی نه ایرانی و نه اسلامی است



به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثارالله، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور سه‌شنبه در نشست تعامل با روسای کلانتری های غرب شیراز گفت: ترویج معضلات اخلاقی و اجتماعی با الگوهای دیکته شده از غرب بدنبال از درون متلاشی کردن ملت ما است.


وی تصریح کرد: در همین شیراز عناصر دشمن الگوهای غربی را به خورد جامعه ما می‌دهد که حاصل آن ترویج سبک زندگی نه ایرانی و نه اسلامی است.

محبی‌پور تصریح کرد: طرح امر به معروف و نهی از منکز که تا کنون به عنوان تکلیف شرعی به آن نگاه می‌کنیم با تصویب مجلس از سال آینده بسیج به عنوان یک مصوبه قانونی با ساز و کارهای ایجابی به نهادینه کردن این واجب فراموش شده می‌پردازد.

وی افزود: ناحیه بسیج ثارالله(ع) با 30 رده مقاومت بسیج بالغ بر 550 هزار نفر جمعیت غرب شیراز پتانسیل خوبی در ارتقای امنیت مردم را دارد و با تعامل با نیروی انتظامی در بخشی از ماموریت‌ها بدنبال امنیت پایدار در جامعه باشیم.

محبي‌پور تصریح کرد: بسیج مردمی در عراق و سوریه معادلات دشمن را به هم ریخته و این حاصل تفکرات بسیج است تا جایی که در سوریه بسیج دفاع الوطنی توسط مردم شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز گفت: سند افتخار شکل گیری بسیج مردمی در سوریه و عراق شهدایي است که امروز در مرزهای شرقی و بيرون از مرزها شاهد هستيم. انتهای مطلب (224224)

نام:
ایمیل:
* نظر: