آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
فرمانده سپاه فجر در حاشیه مراسم تحکیم شرافت:
سردار غیب پرور افزود: اکثر مردم ما و حتی کسانی که از دجالواره استفاده می کنند به مضرات آن واقف هستند. ماهواره بنیان خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر در حاشیه مراسم «تحکیم شرافت» با اشاره به اینکه ماهواره یک تهاجم خاموش است که به شرافت دینی و حتی به شرافت ملی ما تعدی می کند اظهار داشت: آن چیزی که ماهواره دنبال می کند تهی کردن یک جامعه از داشته هایش است که متاسفانه تا حدودی هم موفق بوده اند.

وی افزود: اکثر مردم ما و حتی کسانی که از دجالواره استفاده می کنند به مضرات آن واقف هستند. ماهواره بنیان خانواده را هدف قرار داده است.

امحاء شش هزار دجالواره

فرمانده سپاه فجر با اشاره به برنامه «تحکیم شرافت» و جمع آوری داوطلبانه شش هزار دستگاه ماهواره طی 6 ماه از سراسر استان گفت: جمع آوری این شش هزار دستگاه با اقدامات ایجابی، ترویجی و تبلیغی بوده است.

سردار غیب پرور اضافه کرد: کسی مخالف علم و تفریح نیست اما ماهواره گنداب است و آنهایی که آن را مدیریت می کنند خیر مردم ایران را نمی خواهند.

فرمانده سپاه فجر گفت: خواهشی که از مردم دارم این است که در مورد اثرات ماهواره بر زندگی مطالعه وتحقیق کنند و تمام دار و ندار خودشان را به دست بیگانه ندهند آن ها خیر ما را نمی خواهند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: