پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۵:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
سردار غیب پرور در مراسم امحا شش هزار ماهواره در شیراز:
مراسم «تحکیم شرافت» و «احیاء امنیت شش هزار خانواده» با حضور جمعی از مردم و مسئولان در استادیوم 22 بهمن شیراز برگزار و طي آن 6‌ هزار دستگاه گيرنده شبكه‌هاي ماهواره امحاء شد.

مراسم «تحکیم شرافت» و «احیاء امنیت شش هزار خانواده» با حضور جمعی از مردم و مسئولان در استادیوم 22 بهمن شیراز برگزار و طي آن 6‌ هزار دستگاه گيرنده شبكه‌هاي ماهواره امحاء شد.

به گزارش ناحیه بقیه الله شیراز، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس عصر سه‌شنبه 30 ديماه در مراسم امحاء 6 هزار دستگاه گيرنده شبكه‌هاي ماهواره‌اي كه توسط مردم شيراز و به شكل داوطلبانه به مراكز بسيج تحويل شده بود، گفت: طي 6 ماه‌ گذشته با اقدامات فرهنگي برخي خانواده‌ها را با خطرات و اثرات مخرب دستگاه‌هاي گيرنده شبكه‌هاي ماهواره‌اي آشنا كرده‌ايم.

سليمان مهدوي با اشاره به استقبال خوب و روزافزودن مردم از برنامه‌هاي ايجابي و چهره‌به چهره، گفت: بالا رفتن سن ازدواج، تجاوز به حریم خصوصی، طلاق، پرخاشگری، سلطه فرهنگی، فساد اخلاقی، بی بند باری و خیانت از جمله آثار مخرب شبكه‌هاي ماهواره‌اي است.

وي با تصريح اينكه با اين شبكه‌ها دشمن به خانه‌هاي ما نفوذ مي‌كند، لزوم تلاش براي خنثي كردن اين تلاش دشمن را يادآور شد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس نیز با بیان اینکه  قبل از بعثت پیامبر اکرم(ص) سه مدل جاهلیت در جامعه وجود داشت، گفت: مسائل ضد اخلاقی، شراب خواری و نزاع های دسته جمعی که هزاران نفر کشته می شدند از جمله معضلات جامعه آن روز بود که با انقلاب پیامبر اکرم(ص) که حقیقتا انقلاب در همه ی عرصه ها بود این معضلات حل شد.

حجت‌الاسلام امين رصاف اضافه کرد: در جامعه امروز نیز شاهد جاهلیتی هستیم به نام جاهلیت مدرن که تمام ویژگی‌های جاهلیت قبل از اسلام را دارا است.

وي با تاكيد بر اینکه مردم باید در مقابل با تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار و حساس باشند، گفت: ماهواره یک ارتجاع است که به نام پیشرفت وارد خانواده‌ها شده است.

رصاف ادامه داد: یکی از مواردی که در شبکه‌های ماهواره ای دنبال می شود این است که زن را از خانه و خانواده جدا کنند و به سطح جامعه بیاورند. هدفشان این است که وظیفه تربیت فرزند و شوهر داری را از مادران و همسران ما بگیرند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس افزود: دشمن برای همه ی عرصه ها برنامه دارد، آنها به دنبال این هستند که سبک زندگی ایرانی را از خانواده ها بگیرند و سبک غربی را جایگزین کنند.

رصاف گفت: وقتی بذر گناه در دل کسی بوجود آمد بعد از مدتی شخصیت او را تحت شعاع قرار می دهد و همین امر ذلت درونی می آورد و بعد از آن فرد به ابزار دشمن تبدیل خواهد شد.

اين مقام روحاني با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که یک جامعه ی سکولار داشته باشیم و به مسائل غیر اخلاقی بی تفاوت باشیم افزود: متاسفانه برخی از روشنفکران در جامعه ما مطالبی را مطرح می کنند که قبح شکنی می کند.

رصاف با اشاره به اینکه ترویج موسیقی سياست نظام جمهوری اسلامی نیست گفت: عده‌ای که با معارف آشنا نیستند با یک نگاه تسامحی به این مسئله می‌نگرند و سعی دارند آن را دنبال کنند. اگر کسی نمی‌خواهد به ارزش‌های اسلامی تن دهد باید جای دیگری را انتخاب کند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه 12 آیه در قرآن کریم درباره امر به معروف و نهی از منکر داریم، اضافه کرد: همه در انجام اين فرايض الهي مسئول هستند و بايد پاسخگوي مسئوليت خود باشند.

سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر  نیز در حاشیه مراسم «تکریم شرافت» با اشاره به اینکه ماهواره یک تهاجم خاموش است که به شرافت دینی و حتی به شرافت ملی ما تعدی می کند اظهار داشت: آن چیزی که ماهواره دنبال می کند تهی کردن یک جامعه از داشته هایش است که متاسفانه تا حدودی هم موفق بوده است.

وی افزود: اکثر مردم ما و حتی کسانی که از دجالواره استفاده می کنند به مضرات آن واقف هستند. ماهواره بنیان خانواده را هدف قرار داده است.

امحاء شش هزار دجالواره

فرمانده سپاه فجر با اشاره به برنامه «تکریم شرافت» و جمع آوری داوطلبانه شش هزار دستگاه ماهواره طی 6 ماه از سراسر استان گفت: جمع آوری این شش هزار دستگاه با اقدامات ایجابی، ترویجی و تبلیغی بوده است.

سردار غیب پرور اضافه کرد: کسی مخالف علم و تفریح نیست اما ماهواره گنداب است و آنهایی که آن را مدیریت می کنند خیر مردم ایران را نمی خواهند.

فرمانده سپاه فجر گفت: خواهشی که از مردم دارم اینست که در مورد اثرات ماهواره بر زندگی مطالعه کنند و تمام دار و ندار خودشان را به دست بیگانه ندهند آن ها خیر ما را نمی خواهند.


امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

امحاء شش هزار دجالواره

نام:
ایمیل:
* نظر: