گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۴۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی دیروز در محل دفتر بسیج دانش آموزی و با موضوع راهیان نور دانش آموزی برگزار شد
نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با دستور کار برگزاری اردوی راهیان نور در تاریخ 27 دی ماه زمینه ای شد تا اعضای کمیته بسیج دانش آموزی این شهرستان سر یک میز جمع شده و با هم در خصوص اردوی راهیان نور خواهران به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برادر پاسدار سید حمید حسینی مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه نورآباد در این جلسه به بیان اثرات و نتایج این سفر معنوی و تغییر در نگرش و بینش دانش آموزان اشاره کرد و آمادگی تمامی نیروی های بسیج دانش آموزی راجهت اعزام این رزمندگان آینده به سرزمین های نور اعلام نمود.

همچنین وی گزارشی در مورد برگزاری اردوی راهیان نور در سال گذشته را ارائه کردند ودر  این جلسه مصوب گردید که مدیران مدارس و فرماندهان واحد ها نسبت به حضور بیشتر دانش آموزان در این اردو به تشویق و ترغیب آنها بپردازند و از آنها ثبت نام نمایند ..

در پایان این جلسه حسینی اضافه کرد:از آن جایی که وظیفه   ما مسئولین و دانش آموزان ترویج  فرهنگ شهادت و ایثار می باشد لذا بر آن شدیم که به امید خدا تا روز برگزاری این اردو برنامه های متنوعی را پیش بینی کنیم تا این اردو با سال های گذشته تفاوت چشم گیری از لحاظ معنویت داشته باشد.

پایان خبر /

نام:
ایمیل:
* نظر: