آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در جمع آحاد بسیجیان از بزرگترین اجرای مسابقه پیامکی در امتداد نور خبر داد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بقیه الله شیراز، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیه الله(عج )شیراز درجمع آحاد بسیجیان گفت: بزرگترین مسابقه پیامکی مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری و جمعی از بزرگان و اندیشمندان کشور بزودی در شیراز برگزار خواهد شد.

سرگرد وامق در ادامه افزود: این مسابقه پیامکی که از سوی عقیدتی سیاسی سازمان بسیج ابلاغ شده است در جهت تعمیق ایمان و معنویت و ارتقای معرفت دینی و بصیرت سیاسی و انقلابی بسیجیان در نظر گرفته شده است.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز اذعان داشت: این برنامه با همت و همکاری فرماندهان حوزه ها و پایگاهها در سطح ناحیه با جمعیتی غالب بر بیش از 2 هزار نفر از احاد بسیجیان به صورت حوزه محوری اجرا خواهد شد.

سرگرد وامق با توجه به اهمیت این مسابقه پیامکی اظهار داشت: بزرگترین مسابقه پیامکی که به زودی اجرا خواهد شد در قالب چند سی دی تصویری که حاوی مطالبی برگزیده از فرمایشات مقام معظم رهبری و  تنی چند از علماء و اندیشمندان اسلامی در خصوص مسایل اخلاقی ، اعتقادی، و سیاسی تدوین شده جهت آگاهی بسیجیان به نمایش گذاشته شده  است.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در ادامه افزود: سوالات مسابقه از متن فرمایشات  طرح شده است و در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت که پاسخ سوالات مطرح شده به سامانه پیامکی مشخص شده ارسال می شود .

سرگرد وامق در پایان افزود: با توجه به اطلاع رسانی و فراخوانی آحاد بسیجیان این مسابقه پیامکی در روز جمعه مورخ 3 بهمن93همزمان در در تمامی نواحی سراسر کشور اجرا می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: