آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
شخصی که با ساختار شکنی ناجوانمردانه به دنبال قبولاندن فهم غلطی از فتنه وفتنه گری در سطح کشور و استان و شهر عزیز ماست و باعث جریحه دار شدن احساس پاک مردم به خصوص دانشجویان بسیجی می گردد آیا لیاقت مدیریت را دارد؟

به گزارش تنویر، در پی حمایت فرماندار داراب از سید محمد خاتمی، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب اعلام کرد: از مدیران ارشد استان می خواهیم که هر چه زودتر با فرماندار داراب برخورد قاطع شود.

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب در واکنش به سخنان فرماندار این شهرستان بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

استاندار محترم فارس

باسلام

درحال حاضر که چند دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد وملت غیور ایران اسلامی باتقدیم نمودن احمدی روشن ها ؛حمید عارف ها واسلامی نسب ها از امتحان های تاریخی خود باسلاح ولایت وسپر ایمان وبصیرت گذر کرده اند وجغرافیای مقاومت اسلام در مقابل هتک حرمت ها و ساختار شکنی های ناجوانمردانه جبهه کفر ایستاده است وهمه هم وغم مسلمانان استکبار ستیزی است چرا باید پیاده نظام دشمن در قالب روحانی ؛استاد دانشگاه ؛فرماندار و...در استان ولایتمدار فارس به دنبال تطهیر کردن سران فتنه ومعاندین این نظام مقدس باشند؟

جناب آقای احمدی استاندارمحترم

همگان بدانند که شهر مقدس وشهید پرور امام حسن مجتبی«ع»به دلیل پیشینه مذهبی از زمان صلح امام حسن«ع»تاکنون در راه ولایت قدم برداشته تاحدی که بند چهارم صلح امام حسن«ع»رابه دلیل عشق به اهل بیت به این شهر اختصاص داده اند.

یادمان نمی رود که مردم شهرستان داراب در فتنه 88 زودتر از همه کشور و در8 دی ماه انزجار خود را از فتنه گران پست اعلام نمودند مافراموش نمی کنیم این فرماندار به صورت تحمیلی به این شهر آمد ومذهبیون و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم در این شهرستان از آمدن ایشان دلگیر بودند.

یادمان نمی رود که حضرتعالی با این نگاه به خدمتگزاری مردم آمدید ودر یکی از سخنرانی ها خویش بیان نمودید که هرکدام از مدیران در سطح استان اگر در فتنه وفتنه گری نقش داشته باشند یا از آن حمایت کنند من از این استان می روم.

آقای استاندار

این شخص به نمایندگی از مردم ولایتمدار و مذهبی داراب صحبتی ندارد و ما ایشان را اصلا قبول نداریم چرا که به فرموده امام خامنه ای فتنه و فتنه گر خط قرمز ماست که این شخص از این مرز عبور کرده است.

ما فراموش نمیکنیم که در فتنه آقایان وامثالهم چه خوابهایی که برای این نظام وانقلاب ندیده بودند که اگر نبود رهبری امام ومقتدامان وبصیرت مردم همیشه درصحنه ؛معلوم نبود امروز چه به روز کشور ما آورده بودند.

شخصی که با ساختار شکنی ناجوانمردانه به دنبال قبولاندن فهم غلطی از فتنه وفتنه گری در سطح کشور و استان و شهر عزیز ماست و باعث جریحه دار شدن احساس پاک مردم به خصوص دانشجویان بسیجی می گردد آیا لیاقت مدیریت را دارد؟

ما دانشجویان بسیجی شهرستان به نمایندگی از مردم داراب ساختار شکنی این شخص را محکوم می کنیم و قویا از مدیران ارشد استان می خواهیم که هر چه زودتر با این شخص برخورد قاطع گردد تا دل زخم خورده این مردم تسکین پذیرد ودر صورت عدم تحقق خواسته های به حق جانب گرایانه این دانشجویان مدیران ارشد استان خود پاسخگوی عواقب آن خواهند بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب

نام:
ایمیل:
* نظر: