آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
.
اقشار مختلف بسیج در شهرستان داراب طی بیانیه های جداگانه از استاندار فارس خواستند تا با فرماندار این شهر برخورد کند.
به گزارش تنویر، اقشار بسیج شهرستان داراب طی بیانیه هایی جداگانه ضمن تقدیر از مواضع انقلابی امام جمعه این شهرستان مبنی بر محکوم کردن سخنان افراط گرایانه فرماندار داراب در تطهیر سران فتنه از استاندار فارس خواستند تا با وی برخورد کند. قسمتی از بیانیه های اقشار بسیج داراب به استاندار فارس در ادامه آمده است:

مدیران به جای پرداختن به تطهیر فتنه گران به شعار سال یعنی اقتصاد و فرهنگ بپردازند

در بخشی از بیانیه شورای بسیج پیشکسوتان داراب آمده است: ما رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برحسب وظیفه انقلابی و به تاسی از امام جمعه محترم و در رکاب ایشان انزجار خود را از این اقدام دشمن شاد کن فرماندار اعلام  و خواهان برخورد قانونی با ایشان به جهت حمایت از فتنه گران هستیم وآمادگی داریم از حریم ولایت و حفظ خطوط قرمز نظام تا سر حد جان دفاع کنیم. و همچنین از مسئولین استان بویژه استاندار محترم فارس می خواهیم به مدیران تفهیم کنند به جای پرداختن به امور انحرافی وضد نظام و تطهیر فتنه گران به شعار مظلوم سال یعنی اقتصاد و فرهنگ بپردازند.

با فرماندار داراب برخورد قاطع شود

در بیانیه بسیج دانشجویی تصریح شده است: آقای استاندار، شخصی که با ساختار شکنی ناجوانمردانه به دنبال قبولاندن فهم غلطی از فتنه وفتنه گری در سطح کشور و استان و شهر عزیز ماست و باعث جریحه دار شدن احساس پاک مردم به خصوص دانشجویان بسیجی می گردد آیا لیاقت مدیریت را دارد؟ ما دانشجویان بسیجی شهرستان به نمایندگی از مردم داراب ساختار شکنی این شخص را محکوم می کنیم و قویا از مدیران ارشد استان می خواهیم که هر چه زودتر با این شخص برخورد قاطع گردد تا دل زخم خورده این مردم تسکین پذیرد ودر صورت عدم تحقق خواسته های به حق جانب گرایانه این دانشجویان مدیران ارشد استان خود پاسخگوی عواقب آن خواهند بود.

چه کسی است که خیانت های بزرگ سران فتنه (خاتمی و موسوی و کروبی ) را در آن ایام به نظام فراموش کند؟

در بیانیه بسیج دانش آموزی آمده است: جناب آقای استاندار محترم؛ فتنه آمریکایی اسرائیلی سال ۸۸ موجب شد تا چهره برخی از خواص و افرادی که دم از انقلاب و وفای به امام و رهبری می زند برای مردم بیش از پیش روشن شود. چه کسی است که خیانت های بزرگ سران فتنه (خاتمی و موسوی و کروبی ) را در آن ایام به نظام فراموش کند؟ آیا می توان منکر هزینه های زیانبار این فتنه به نظام جمهوری اسلامی شد؟؟؟ اکنون کسانی که در سال ۸۸ با قباحت هر چه تمام مقابل نظام اسلامی ایستادند و ۸ ماه آرامش مردم را بر هم ریختند و باعث تحمیل هزینه های سنگین بر نظام اسلامی شدند ، اطرافیان آنان دوباره لب به سخن گشوده اند و در صدد ایجاد تردید در اراده مردم این شهرستان به خصوص دانش آموزان برای پیشبرد اهداف پلیدانه و شوم خود می باشند. این را به وضوح می توان در سخنان  برخی از حامیان سران فتنه همچون فرماندار شهرستان داراب  و …. که در جلسه فرمانداران در استان برگزار گردیده بود مشاهده کرد اما برخی از افرادی هم که همیشه نقش پیاده نظام دشمن در کشور را دارند با حمایت از این افراد در صدد به آشوب کشیدن و ملتهب کردن فضای این شهرستان را دارند.

از مواضع انقلابی امام جمعه شهرستان داراب حمایت می کنیم

در بیانیه بسیج کارگری داراب آمده است: حال که به فضل خدا باتدابیر خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و به پشتوانه حمایت های همه جانبه امت اسلامی ، انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و دلهای بی قرار انسانهای آزاده را فوج فوج تسخیر می کند ، بسی جای تأسف است عناصر اصلی دولت بی هیچ ملاحظه ای ومسرانه لفاظی خود را به سمت حمایت از عناصر اصلی فتنه سوق دهند و پایکوبی معاندین نظام از بی خردی اینگونه عناصر را به دست فراموشی سپرده وتطهیر آنان را دستورکارخود قرار دهند ، لذا جامعه بسیج کارگری شهرستان داراب حمایت کامل خودرا از مواضع انقلابی حاج آقا صادقی امام جمعه محترم شهرستان اعلام داشته و همواره به این اصل که فتنه خط قرمز نظام است پایبند خواهد بود . ما کارگران بسیجی شهرستان داراب از استاندار فارس درخواست می نمائیم به عناصر فرصت طلب مجال پرداختن به موضوعاتی همچون تطهیر فتنه گران را نداده و درشرایط حساس کنونی کشور تمامی انرژی خود را مصروف کار وتلاش برای رفع دغدغه های این قشر زحمت کش بنمایند .

اگر فرماندار داراب نمی دانسته خاتمی از سران فتنه است بی بصیرت است و ما فرماندار بی بصیرت نمی خواهیم

در قسمتی از بیانیه بسیج فرهنگیان خطاب به استاندار فارس اعلام شده است: مردم داراب در انتصاب آقای قاسم پور به شدت از جنابعالی و دیگر مسولین دست اندرکار ناراحت بودند و به دلیل حفظ وحدت و عدم تهیه خوراک رسانه های بیگانه سکوت کردند و با توصیه امام جمعه محترم و دیگر ولایتمداران مسئول پذیرفتند که ایشان به خدمت مشغول شود چرا که سابقه کاری و سیاسی ایشان در حد و اندازه این شهرستان نبود و خدایی در این مدت ایشان  را یاری نمودند که درکارش موفق باشد، متاسفانه ایشان قدر ندانستند. با به وجود آمدن اتفاق روز سه شنبه و حمایت فرماندار داراب از سران فتنه دیگرتحمل ولایتمداران داراب تمام شده است و در اینجا توجه شما به این نکته مهم جلب می کنم که اگر ایشان با فهم و درک و آگاهی چنین عملی انجام داده است، قطعا جایش دیگر در داراب نیست و اگر نمی دانسته که آقای خاتمی از سران فتنه است این عذر بدتر ازگناه است و بی بصیرت است و ما فرماندار بی بصیرت نمی خواهیم. جناب استاندار، در پایان ما جمع کثیری از فرهنگیان بسیجی از شما خواهش نمی کنیم، بلکه توصیه می کنیم به تأسی از امیرالمومنان علی(ع) و به خاطر حفظ وحدت و انسجام بیشتر مردم و برگرداندن آرامش به شهر امام حسن مجتبی(ع) ایشان را برکنار و فردی دلسوز نظام و ولایت و انقلاب را جای گزین نمایید.

از سران فتنه و حامیانشان اعلام انزجار می کنیم

در بخشی از بیانیه بسیج اساتید شهرستان داراب آمده است: ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و پشتیبانی از بیانات امام جمعه داراب در خطبه های نماز جمعه نفرت و انزجار جامعه بسیجی اسانید داراب از خط فتنه و سران و طرفداران آن اعلام وخواستار برخورد جدی با این موضوع هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: