آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس خبر داد:
دوستدار گفت: از جمله ویژگی های بارز این تولیدات دسته بندی مناسب، دسترسی آسان و کاربردی بودن مطالب است. این تولیدات در 10 دسته ی مداحی و فایل های صوتی، تصویر سازی و پوستر، فیلم و کلیپ، و چند بخش دیگر دسته بندی شده است.
به گزارش تنویر، محمد جعفر دوستدار مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار بسیج دانش آموزی گفت: به لطف خدا کار تولید محتوا ویژه ی اردوهای راهیان نور به پایان رسیده و آماده ی بهره برداری است.

وی افزود: از آنجا که در اردوهای راهیان نور عمده ی وقت دانش آموزان در اتوبوس می گذرد باید به اتوبوس به مثابه یک سالن آمفی تئاتر متحرک نگاه کنیم و برای لحظه به لحظه آن برنامه ریزی کنیم، از همین رو دغدغه ی تهیه ی محتوای مناسب برای اردوهای راهیان نور تقریبا به یک دغدغه فراگیر تبدیل شده بود که این دغدغه با تولیدات جدید مرکز تولید محتوای مدرسه پاسخی مناسب دریافت کرده است.

http://upload.afsarejavan.com/uploads/14222098911.png

وی ادامه داد: از جمله ویژگی های بارز این تولیدات دسته بندی مناسب، دسترسی آسان و کاربردی بودن مطالب است. این تولیدات در 10 دسته ی مداحی و فایل های صوتی، تصویر سازی و پوستر، فیلم و کلیپ، روایتگری مناطق عملیاتی و روایت سیره شهدا، کتابخانه سیار، تجربیات و ایده ها، شعر و سرود، همکلاسی آسمانی، کالک(جغرافیای جنگ) و بخش ارسال مطلب دسته بندی شده است.

جهت دریافت تولیدات به مرکز تولید محتوای مدرسه مراجعه نمایید. (برای ورود اینجا کلیک کنید)

نام:
ایمیل:
* نظر: