آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
اتمام حجت سردار غیب پرور با مدیران ارشد فارس
سردار غیب پرور با بیان اینکه فرمانداران نان جمهوری اسلامی را می خورند و در استانداری فارس از سران فتنه حمایت می کنند گفت: اگر فرماندار داراب از سران فتنه و به طور مشخص از سید محمد خاتمی ابراز تبری نکند هیچ راهی ندارد مگر اینکه عزل و کنار گذاشته شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر فارس تنویـــر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در یادواره ۷۸ شهید شهر داریون که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با اشاره به حمایت فرماندار یکی از شهرستان های استان از سران فتنه، ضمن تشکر و قدردانی از مواضع آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، ائمه جمعه استان و نمایندگان مجلس گفت: به مدیران ارشد استان تذکر می دهم جلو بعضی فرمانداران را بگیرند و اگر این کار را نکنند من پاسدار کوچک مردم به اذن الله جلوشان می ایستم.

وی با بیان اینکه فرمانداران نان جمهوری اسلامی را می خورند و در استانداری فارس از سران فتنه حمایت می کنند گفت: اگر فرماندار داراب از سران فتنه و به طور مشخص از سید محمد خاتمی ابراز تبری نکند هیچ راهی ندارد مگر اینکه عزل و کنار گذاشته شود.

سردار غیب پرور افزود: کسانی که می گویند بعد از دو هفته چرا ماجرا را تمام نمی کنید بدانند این موضوع بحث یک فرماندار نیست؛ بلکه موضوع یک خط فکری غلط و خطرناک است.

اتمام حجت سردار غیب پرور با مدیران ارشد فارس

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: در سال ۸۸ فتنه گران اطلاعات کشور را به دشمن دادند، منافع ملی را به خطر انداختند و کشور را به قربانگاه بردند و خیانت کردند.

سردار غیب پرور بیان داشت: با استدلال، منطق و به یقین عرض می کنم سید محمد خاتمی جز سران فتنه است و نقشی که خاتمی داشت پر رنگ تر از میر حسین موسوی و کروبی بود.

وی با بیان اینکه بعضی ها فضا را خالی دیدند و می خواهند سران فتنه را تطهیر کنند گفت: برای چندمین بار می گویم، سران فتنه نجس سیاسی هستند و قابل تطهیر نیستند مگر اینکه در ساحت ملت توبه کنند.

فرمانده سپاه فارس با بیان اینکه اتفاق مهمی در کشور رخ داده به نام انقلاب اسلامی و ۲۴۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است گفت: سپاه تا کنون بر مبنای اتحاد و یک دلی قدم برداشته و بر می دارد اما مسئولان رعایت کنند و از خطوط قرمز انقلاب عبور نکنند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: