آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
در هشتمین همایش دوسالانه ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر دفاع برگزار شد از بسیج دانش آموزی فارس تجلیل شد.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی، هشتمین همایش دوسالانه ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کشور در سالن همایش های اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این اجلاس یک روزه که اعضای ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کشور در آن حضور داشتند، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز و نهضت سوادآموزی کشور، هریک به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و نقش و نیاز آن در جامعه امروز پرداختند.

سرهنگ پاسدار علی صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی در ابتدای این همایش به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های بسیج دانش آموزی پرداخت و گفت: دانش آموزمحوری راهبرد اساسی بسیج دانش آموزی است که با لطف و عنایت خداوند متعال با قوت در حال پیگیری است.

وی در ادامه از زحمات و تلاش های دست اندر کاران فعالیت های بسیج دانش آموزی تشکر کرد و گفت: اعزام بیش از نیم میلیون دانش آموز تا امروز، دست آورد همدلی و هماهنگی بین دو نهاد مقدس بسیج و آموزش و پرورش است.

در ادامه سرهنگ علیزاده مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی گزارشی از نحوه ارزیابی عملکرد ستادها ارائه نمود.

سرهنگ علیزاده ابتکار و خلاقیت را لازمه کار در همه مجموعه ها خصوصا بسیج دانش آموزی عنوان کرد و از استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه فعالیت های ابتکاری یاد کرد.

وی مسجد دانش آموزی در شیراز را از نمونه های موفق و ابتکاری بسیج دانش آموزی فارس یاد کرد و گفت: حضور در جمع دانش آموزان مسجد دانش آموزی و گفت و گو با آنها، انسان را به یاد شهدای عزیز می اندازد.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اظهار امیدواری کرد این الگوهای موفق بتواند در سطح کشور اجرایی گردد.

در ادامه اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی فارس با حضور در جایگاه، لوح سپاس خود را از وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مدعوین دریافت کردند.

محمد جعفر دوستدار مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این موفقیت مرهون تلاش همه متولیان و فعالان بسیج دانش آموزی در سراسر استان پهناور فارس می باشد که صمیمانه از زحمات همه بزرگواران تشکر می کنم.

وی از همراهی و حمایت فرمانده سپاه استان و مدیر کل آموزش و پرورش و اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی فارس نیز تشکر کرد و گفت: بدون شک حمایت و اعتماد مسئولان استانی در موفقیت بسیج دانش آموزی استان جایگاه ویژه ای دارد.

بسیج دانش آموزی فارس؛ برترین سازمان در سراسر کشور

بسیج دانش آموزی فارس؛ برترین سازمان در سراسر کشور

بسیج دانش آموزی فارس؛ برترین سازمان در سراسر کشور

بسیج دانش آموزی فارس؛ برترین سازمان در سراسر کشور
نام:
ایمیل:
* نظر: