یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۵۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
به همت موسسه علمی رزمندگان و بسیج دانش آموزی
بایدیاد و خاطره شهدا ی عزیزمان و به خصوص شهدای والفجر8 که این روزها روز والفجر8 هست را گرامی بداریم همه شهدا رفتند و ما امروز با عزت و اقتدار در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم.

سرهنگ توکل درهمایش"آیه های تمدن" در ابتدا از حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان نی ریز بویژه فرهنگیان و دانش آموزان که حماسه ماندگار 22 بهمن 93 را  آفریدند تشکر و قدردانی نمودند. وی با اشاره به این ایام افزود بایدیاد و خاطره شهدا ی عزیزمان و به خصوص شهدای والفجر8 که این روزها روز والفجر8 هست را گرامی بداریم همه شهدا رفتند و ما امروز با عزت و اقتدار در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز همچنین اظهار داشت نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری در استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت های علمی نخبگان و لزوم حرکت انقلابی با تربیت دانش‏ آموزانی که از نظر علمی و از لحاظ ارزشهای دینی پایبند به انقلاب هستند ، و طرح آیه های تمدن که به همت موسسه علمی آموزشی رزمندگان و بسیج دانش آموزی برای توانمند سازی دانش آموزان و ارتقای سطح تحصیلی به مرحله اجرا در آمده را می توان جزو برترین طرح‏های علمی کشور دانست.


سرهنگ توکل در جمع دانش آموزان آیه های تمدن

سرهنگ توکل در جمع دانش آموزان آیه های تمدن
نام:
ایمیل:
* نظر: