آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
فعالان گروه "مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین" با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی و نصب پوسترهایی بر روی اتوبوس‌های شهری واشنگتن، خواستار پایان حمایت آمریکا از رژیم‌صهیونیستی شدند.
به گزارش تنویر به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان گروه "مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین" با طراحی و نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی اتوبوس‌های عمومی واشنگتن، مخالفت خود را با حمایت‌های همه‌جانبه ایالات متحده از اسرائیل نشان دادند.

این فعالان جمله جنجالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که در سال ۲۰۰۱ به طور مخفیانه از وی ضبط شده بود یعنی "آمریکا چیزی است که می‌توان آن را به راحتی تغییر داد" بر روی این پوسترهای تبلیغاتی چاپ کردند.



هماهنگ‌کننده سیاسی این گروه، حضور نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره را یکی از مصادیق دخالت در امور داخلی آمریکا دانست و گفت: "درست زمانی‌که آمریکا به رابطه با ایران بسیار نزدیک شده است، آقای نتانیاهو برای دست‌کاری دیپلماسی آمریکا با هدف راه‌اندازی جنگ (به آمریکا) می‌آید."

این گروه با تأکید بر اینکه ایالات متحده در ازای حمایت‌های اقتصادی و سیاسی چیزی جز بی‌احترامی از اسرائیل دریافت نکرده است، تبلیغات بر روی وسایل نقلیه عمومی را  برای تغییر دیدگاه مردم این کشور درباره رژیم صهیونیستی مؤثر دانستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: