آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: با توجه به استقبال مردم منطقه معالی آباد این دو شهید عالی‌مقام در آن منطقه به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش تنویر، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور فرمانده ناحیه سپاه ثار الله شیراز پیرامون تشییع پیکر دو تن از شهیدان گمنام در شیراز اظهارداشت: در چند روزگذشته فارس میزبان 7 شهید گمنام بوده است که 3 تن از این شهیدان برای خاکسپاری به کهگیلویه و بویراحمد منتقل شده و 4 تن از آنها در استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

وی افزود: پیکر دو تن از این شهیدان برای تدفین به شهرستان زرین دشت منقل شده و با توجه به اعلام نیاز و استقبال مردم منطقه معالی‌آباد شیراز که نزدیک به دوسال است پیگیر میزبانی شهید گمنام هستند دو تن از این شهدای عالی مقام در این منطقه به خاک سپرده می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه سن این دو شهید حدود 18 تا 23 سال معین شده است خاطرنشان‌کرد: پیکر این دو شهید گرانقدر در منطقه مجنون تفحص شده است.


فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه این شهیدان روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه تشییع شده و به سپاه ناحیه ثارالله(ع) تحویل داده می‌شود تصریح کرد: جمعه شب در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) مراسم وداع با شهدا برگزار شده و ساعت 10 صبح روز شنبه شانزدهم اسفندماه مراسم تدفین شهیدان برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: