گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۲۱۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
به مناسبت شهادت شهید محمد صاحبکرم
شهادت فرزند برومند اسلام پاسدار فداکار شهید محمد صاحبکرم که در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد .
به گزارش تنویر سپیدان ، محمد صاحبکرم اولین شهید سپیدانی مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها است که چند روز گذشته در سوریه توسط موشک های آمریکایی تاو ۲ مورد اصابت قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .
به همین مناسبت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور سپیدان طی پیامی به شرح زیر شهادت این پاسدار رشید اسلام را تسلیت عرض نموده است :

پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور سپیدانبسم الله الرحمن الرحیم

«الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

« کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند».

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است. شهادت فرزند برومند اسلام پاسدار فداکار و فدایی حضرت ولی‌عصر(عج)، شهید محمد صاحبکرم که در پاسداری و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور شهرستان سپیدان را جریحه‌دار کرد. بی‌شک جهاد و خیزش برای احیای دین الهی‌، حراست از کیان اسلامی و حمایت از مظلومان پیشینه‌ای درخشان در میان امت اسلامی دارد و یقینا تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در فرهنگ و تفکر بسیحی ملت ایران ستودنی و خدشه‌ناپذیر بوده و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع‌مقدس به اوج این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها دست یافتند و امروز به لطف الهی و برکت آن ایثارگری‌ها ایران اسلامی‌،امن‌ترین‌،مقتدرترین و اثرگذارترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.بسیج اساتید پیام نور سپیدان شهادت افتخارآمیز این بسیجی مخلص ولایت را به محضر حضرت بقیه‌الل (عج)ه٬ مقام معظم رهبری (مدظله علیه)٬ خانواده محترم این شهید و مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی و مردم شهید پرور سپیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را از خداوند شاهد و رحمان برای آن شهید بزرگوار مسألت دارد.


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
امیری اردکانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:38 - 1393/12/15
0
0
خدا صبر بده به خانواده داغدار این شهید والا مقام

تاسف میخورم واسه خودم ، من قدر نشناسی که چنین جوانان برومندی رو میبنم که با داشتن هزاران آرزو ، پشت پا به دنیا می زنن خالص میشن و عملاً ثابت میکنن که اگر عاشورا هم کربلا بودن ، در سپاه امام حسین بر علیه یزید شمشیر میزدن و پشت امامشون رو خالی نمیکردن و بعد من که در رفاه و آسایش حاصله از خون چنین جوانانی هستم ، بر سر میز و صندلی و ریاست و حقوق و مزایا و گرانی و ... دعوا دارم و حتی با خودم هم درگیرم .

از خدا میخوام به حق اهل بیت ، به حق شهدای عزیز و به حق خانواده های معظم شهداء همه ما را به راه راست هدایت کنه ، ما رو کمک کنه که خالص بشیم ، از دنیا و متعلقات دنیوی بتونیم جدا بشیم و ان شاء الله شهادت در راه خدا نصیبمون بشه .

چون تا نتونیم از دنیا و ظواهر دنیوی دل بکنیم ، نمیتونیم به فکر شهادت باشیم .
صدر اردکانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:07 - 1393/12/17
0
0
بسم رب الشهدا و الصدیقین
نمیدانم چگونه بخوانمت؟!
که به حق هیچ واژه ای نمیتواند تو را انگونه که باید معرفی کند.
نمیدانم به کدامین آرزو ک ن ارزوهای این دنیای خاکی پشت پا زدی و رفتی...
رفتی ک من بمانم و هزاران هزار سوال بی جواب، هزاران اما واگر...
اری من مانده ام، با کوهی از مسوولیت...
رسالت ماندن من و امثال من ادامه ی راهیست ک امام حسین اغاز گر ان بود و تو، ادامه دهنده ی ان بودی...
راستی شهید صاحبکرم یک خواهش از تمام مردم شهید پرور سپیدان ب تو، اگر اقا و سرورمان امام حسین را دیدی سلام خالصانه ما را هم ب ایشان برسان...
خوشا انان ک جانان میشناسند
طریق عشق و ایمان میشناسند
چو گفتند و گفتیم از شهیدان
شهیدان را شهیدان میشناسند
نام:
ایمیل:
* نظر: