کد خبر: ۵۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
سعیدی جانشین بسیج عشایری:
بسیج عشایر: "حماس" و "حزب‌الله" برای اسرائیل کافی هستند و گنبد آهنین تبدیل به گنبد پوشالی شده و اگر امام خامنه‌ای (مدظله) فرمان دهند حاج قاسم‌ها وارد عمل شوند، از اسرائیل چیزی باقی نخواهد ماند.


سازمان بسیج عشایر نقش مهمی در اقتدار ملی و انسجام بین اقوام مختلف دارد. در این بخش مصاحبه‌ای با جانشین سازمان بسیج عشایر داشتیم و از دیدگاه‌هایش بهره‌مند شدیم.

نقش مقام معظم رهبری در توسعه امنیت ملی چیست؟
 

اگر ما بخواهیم امنیت ملی را در اقتدار، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، توانایی، ارتباطات قوی و سازنده در تمام ابعاد از یک طرف و ایستادگی در برابر توطئه ها، تهدیدات و فتنه‌های بیگانگان و بیگانه پرستان تعریف کنیم می‌بینیم که در طول مدتی که عمود خیمه این نظام به دست مقام معظم رهبری سپرده شد با تبعیت از الگوی حکومتی ولایت فقیه که بر سه پایه دین، ولایت و مردم استوار است به خوبی توانسته اند با توجه خاص به شریعت و دین مبین اسلام حلقه وصلی برای این اضلاع باشند و در کنار شریعت (دین) و رهبری، مردم را در صحنه‌ها بسیج کنند.
 
در واقع می‌توان گفت حلقه وصل این اضلاع ایشان بوده‌اند که نه فقط در توسعه امنیت ملی بلکه ارزش‌ها و اهداف انقلاب را با دیدی وسیع‌تر و ورای مرزهای کشورمان که در دل آن مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل، حمایت از جنبشها و نهضت‌های اسلامی و آزادیبخش و به طور خاص حمایت از فلسطین است را با هدفی فراملی دارند مدیریت می کنند و به خوبی توانسته اند در مسائل کلان کشور، منطقه، جهان اسلام و بین‌الملل نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند و تاثیر گذار باشند، به نظرم آنقدر که دشمنان انقلاب، نظام و اسلام به عظمت و مدیریت هوشمندانه ایشان پی برده‌اند و اذعان دارند ما نتوانسته‌ایم به خوبی نقش ایشان را تبیین کنیم و مغفول مانده است.

بايد  نقش امام  خامنه‌ای(مدظله) در برهه های خاص و روزهای بحران چه در داخل کشور و چه در جهان اسلام تبیین و تشریح شود و امروز بحمدالله ایشان بصیرترین، بیدارترین و تیزبین‌ترین شخص جهان اسلامند و مدیریت بحران ایشان در قالب تئوری‌ها و نظریه های امروزی نمی‌گنجد و اساس و پایه آن ناشی از خدامحور بودن بوده که توانسته در دوران مختلف در پیچ و خم های پرخطر ، انقلاب را در مسیر خود هدایت کنند.

 اخیرا نتانیاهو گفته که ایران به روی ما 6 جبهه گشوده است. دیدگاه شما در این رابطه چیست ،آیا به نظر شما این رژیم در حدی است که ایران این اقدام را انجام دهد؟

اینکه امروز پایتخت‌های بزرگ جهان عرب مثل "بیروت" ، "بغداد"، "دمشق" و "صنعا" با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی به شناخت و فهم دشمن واحد به نام رژیم غاصب صهیونیستی رسیده‌اند در آن شکی نیست و در اینکه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای محورهای مقاومت الگوست و نقش جمهوری اسلامی ایران هم بر کسی پوشیده نیست ، به هر حال در سوال اول عرض کردم که اهداف انقلاب اسلامی و مدیریت هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله¬العالی ) فراملی است و دشمنی انقلاب ما با رژیم‌های استکباری ذاتی بوده و هیچ کس هم نمی‌تواند منکر آن شود و ما خوشحالیم که انقلاب ما توانسته صادر شود و جبهه های متعددی علیه این رژیم غاصب گشوده ؛ اما از حیث جبهه‌ای نظامی هنوز نظام جمهوری اسلامی، مستقیم با این رژیم درگیری نداشته و قطعا همان‌طور که رهبر بزرگوار فرمودند( اگر از اسرائیل غلطی سر بزند تل‌آویو و و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم). 

 
اسرائیل دیگر در حدی نیست که نیاز باشد مستقیم وارد عمل شویم"حماس" و "حزب‌الله" برای اسرائیل کافی هستند و گنبد آهنین تبدیل به گنبد پوشالی گردیده و اگر امام خامنه‌ای (مدظله) فرمان دهند حاج قاسم ها وارد عمل شوند، از اسرائیل چیزی باقی نخواهد ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر: