جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۹:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
فرمانده سپاه ارسنجان:
به گزارش تنویر ارسنجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالعظیم زارع نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان ارسنجان گفت:با توجه به شرایط روز و به اذعان کارشناسان اقتصادی پیاده کردن و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از ضروری ترین کارهای است که در سطوح مختلف در کشور باید انجام شود در همین راستا سپاه ناحیه ارسنجان با حمایت از طرح های اقتصادی و تولیدی کوچک در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مجریان تا حد زیادی به وظیفه خود عمل نموده است که امیدواریم سایر دستگاه ها و مسوولان آنها نیز به وظایف خود در این مهم عمل کنند.

وی در خصوص اردوهای راهیان نور نیز با ارایه آماری از ادارات و نهادهای که در این خصوص با سپاه ارسنجان همکاری نموده اند تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این همکاری ها در آینده نیز ادامه یابند.

زارع نژاد در ادامه تصریح کرد مسوولان فرهنگی به جای توجه به مطربان به فکر توجه به آرمان های امام(ره) و شهدا و توجه به دستاوردهای نظام که چیزی جز اعتقادات مذهبی، آزادگی، حریت، عدالت و امربه معروف و نهی از منکر نیست ، باشند.

سرهنگ پاسدار زارع نژاد افزود: امسال سال فرهنگ واقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی بود مسوولان باید پاسخگو باشند که چه اندازه توانسته اند در این خصوص قدم بردارند.

وی ادامه داد: اگر مسوولان توجه کرده اند در سال آینده با توجه بیشتر و محکمتر کار فرهنگ و توجه به اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند و اگر هم بی توجه بوده اند در سال آینده جبران کنند.

وی در پایان گفت :اگر به عنوان یک مسوول التزام عملی به ولایت خود نداشته باشیم هیچ یک از کارهایی که انجام می دهیم موثر واقع نخواهد شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: