شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۸:۲۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان لارستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت ادارات با همکاری بسیج روستایی ناحیه لارستان برگزار شد.









سرگرد پاسدار محمد محمدی ؛ با بیان اینکه، همزمان با ایام فاطمیه(س) اردوی یک روزه محرومیت زدایی و سرکشی از مناطق محروم شهرستان لارستان صورت گرفت، اظهار داشت: در این روز، جهادگران با سفر به روستاهای "اَوه"، "علی آباد" و "زاهد محمود" از توابع بخش مرکزی لارستان، اقدام به کمکهای عام المنفعه کردند.

وی هدف از این کار را، کمک به رفع محرومیت زدایی با استفاده از توانمندی های موجود در ادارات، حضور مسئولین در مناطق محروم و دیدار چهره به چهره با مردم، آگاه سازی مردم محروم ازشیوه های مطالبه گری از قسمت های اداری متولی موضوع محرومیت، تقویت روحیه جهادی جهت رفع مشکلات و محرومیت های موجود و غیره نام برد.

فرمانده بسیج ادارات لارستان بیان کرد: در این اردوی یک روزه، اهالی روستاهای نام برده، با شرکت در کلاسهای آموزشی؛ بهداشت عمومی، ایمنی در منازل، بهداشت کشاورزی، بهداشت  مدارس، آموزش احکام، اخلاق، عقاید و غیره آموزش های اولیه را فراگرفتند.

وی اضافه کرد: تیم های فرهنگی نیز، با تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی، دیوار نویسی با موضوعات فرهنگی و همچنین توزیع بسته های فرهنگی ورزشی، نیازمندان این روستاهای محروم را یاری رساندند.

محمدی با اشاره به اینکه، دو تیم آموزشی درمانی اقدام به ویزیت رایگان مردم این مناطق محروم کردند، خاطر نشان کرد: جهت دستگیری از نیازمندان این مناطق محروم از شهرستان لارستان، تعداد 120 بسته بهداشتی غذایی از کالاهای ضروری شامل؛ چای، برنج، قند، ماکارونی، کنسرو لوبیا، شامپو، مایع ظرفشوئی، روغن، کفش، اسباب بازی و غیره با ارزشی بالغ بر 41 میلیون ریال توزیع شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: