آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
دومین همایش انس و مودت بازنشستگان(وابستگان) نیروی زمینی سپاه در استان تهران برگزار شد.

به همت معاونت امور بازنشستگان نیروی زمینی سپاه دومین همایش انس و مودت بازنشستگان این نیرو در استان تهران برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حسین معروفی مسئول معاونت امور بازنشستگان نیروی زمینی سپاه در این همایش بازنشستگان را سفیران انقلاب و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خواند و اظهار داشت: خدمت کردن به کسانی که جان، مال و آبروی خود را در دفاع از اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اند توفیقی بزرگ است.
وی با بیان اینکه تفکر انقلابی بدون نگاه مادی مقدس‌ترین تفکری است که برای نظام و انقلاب اسلامی مصونیت ایجاد می‌کند تصریح کرد: وابستگان سپاه در طی سالهای خدمت خود تنها با هدف خدمت، ارتقای کرامت انسانی و دفاع از جان، مال و ناموس همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و امروز جبران گوشه‌ای از خدمات این عزیزان لذتی وصف‌ناپذیر دارد.
سرهنگ معروفی در ادامه با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیروی زمینی سپاه تمامی تمرکز در حوزه بازنشستگان صرفا بر خدمات دهی نیست اظهار داشت: معاونت امور بازنشستگان این نیرو می‌کوشد تا با ایجاد پل ارتباطی مناسب میان شاغلین و بازنشستگان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در اجرای ماموریت‌های نیروی زمینی سپاه استفاده کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به امور بازنشستگان و ابلاغ فرماندهی کل سپاه مبنی بر راه‌اندازی معاونت امور بازنشستگان در سطح نیروها و با پیگیری فرمانده نیروی زمینی سپاه، در سالروز ولادت امام رضا(ع) معاونت امور بازنشستگان این نیرو در مهرماه سال 90 آغاز به کار کرد.
مسئول معاونت امور بازنشستگان نیروی زمینی سپاه بازدید از 148 خانواده بازنشستگان نیروی زمینی توسط اعضای کانون، اعطای وام معیشتی به بازنشستگان، اعطای وام شجره طوبی به فرزندان و سفر زیارتی و اعزام به عتبات را از جمله اقدامات این معاونت خواند.
وی با بیان اینکه اولین همایش انس و مودت بازنشستگان نیروی زمینی سپاه در دی ماه سال جاری با حضور 350 نفر از بازنشستگان نیرو و خانواده‌های آنان برگزار شد اظهار داشت: امروز نیز دومین همایش را با حضور 350 نفر دیگر از این عزیزان برگزار کردیم و در اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز همایش سراسری انس و مودت بازنشستگان با حضور کلیه وابستگان این نیرو در استان تهران برگزار می‌شود.
مسئول معاونت امور بازنشستگان نیروی زمینی سپاه در پایان با بیان اینکه حضرت امام(ره) پاسداری را رسالتی همیشگی و نه تنها یک شغل می‌دانستند ابراز امیدواری کرد: ارتباط هر چه بیشتر وابستگان و شاغلان حفظ شده و با ایجاد ارتباطی صمیمی و همدلی هر چه بیشتر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
پلاك شكسته فراشبند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:33 - 1390/12/11
0
0
در پناه حق وعنايات آقا امام زمان (عج) پاينده وسرافراز باشي ايران ما
نام:
ایمیل:
* نظر: