گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۳۱۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به مناسبت اولین پنجشنبه سال 94 :
پدر شهید صاحبکرم : از خداوند متعال آرزوی پیروزی اسلام و سربلندی رهبر معظم انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی ایران را خواستارم
به گزارش تنویر سپیدان ، صبح امروز پنج شنبه 6 فروردین 94 فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با حضور در بیت مبارک شهیدان قدرت الله ماندنی و محمد صاحبکرم ،‌ با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در منزل شهید قدرت الله ماندنی و جوار قبر مطهر شهید محمد صاحبکرم ،‌ یاد و خاطرات این دو شهید گرانقدر گرامی داشته شد .
پدر شهید صاحبکرم نیز در سخنانی کوتاه با آرزوی پیروزی اسلام و مسلمین گفت : از خداوند متعال آرزوی پیروزی اسلام و سربلندی رهبر معظم انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی ایران را خواستارم و دعا می کنم روز به روز بر عزت رزمندگان اسلام افزوده شود .
پدر شهید صاحبکرم وجود پاسداران و رزمندگان انقلاب را برای نگهداری از دست آوردهای انقلاب و شهدا لازم دانست و افزود : دعا نمیکنم که همرزمان فرزندم شهید شوند چرا که زنده بودن شما و نگهداری از اسلام ، ولایت و خون شهدا نیز همانند شهادت با برکت و لازم  ضروری است .
پرسنل سپاه سپیدان سپس با حضور در گلزار شهداء‌اردکان با قرائت فاتحه و نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای کربلا و شهدای سپیدان یاد شهدا را گرامی داشتند .
انتهای پیام /


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
17:35 - 1394/01/06
1
1
سال نو همه پاسداران انقلاب اسلامي الاخصوص پاسداران سپاه ناحيه سپيدان مبارك و شاد باش .
يه سوال از فرمانده محترم اين ناحيه دارم ،‌ چرا افرادي رو كه با جان و دل حاضر به خدمت در سپاه هستن رو جذب نمي كنيد؟ مثلا خود من.حاضرم با لباس سبز پاسداري از ميهن خودم دفاع كنم .
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
01:54 - 1394/01/07
0
2
حمید آقا !
چرا سوالتون رو جوری مطرح کردید که انگار کسانی که الان دارن خدمت میکنن حاضر نیستن با جون و دل خدمت کنن ؟
تک تک بچه هایی که در نهاد مقدس سپاه مشغول خدمت هستن تا سر حد جان آماده دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی هستن و شهادت پاسداران عزیزی که اخیرا به قافله شهدا پیوستن و یا پاسداران عزیزی که الان در نقطه صفر مرزی ( جنوب شرق کشور ) مشغول پاسداری از مرزها و مقابله با اشرار هستند ، دلیل محکمی بر اثبات این ادعاست .
نام:
ایمیل:
* نظر: