شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۲:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۵۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ را به مردم ولایتمدار ارسنجان ، رزمندگان، خانواده شهدا و بسیجیان تبریک گفت.
به گزارش تنویر ارسنجان عبدالعظیم زارع نژاد فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان ضمن تبریک عیدنوروزگفت: نوروز امسال با عطر فاطميه و تجلي مظلوميت فاطمه زهراء (سلام ا... عليها) عجين شده است واین روزهارا گرامی داشته  و از خداوند متعال عاجزانه میخواهم به برکت وجود نازنین آن بانوی مطهر سالی توام با برکت و عزت و سربلندی برای مردم عزیز ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور ومتدین شهرستان ماهنشان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پاسداران و بسیجیان عزیز و کلیه اقشار و اصناف باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با مورد نیاز دانستن عزم ملی ومدیریت جهادی برای سالهای پیش رو، وبا اشاره به آرزوهای بزرگ ودست یافتنی درسال 94،شروطی رابیان کردندکه مهمترین آن همکاری صمیمانه میان دولت وملت ، فرهنگ وتفکربسیجی، ملت بسیجی، بسیج دهها میلیونی با آمادگی کامل گوش به فرمان ولایت واستفاده از ظرفیت های عظیم است که در راستای همکاری صمیمانه ووحدت وهمدلی وبرای رفع مشکلات وعبورازآزمونهای سخت می توان از آن بهره جست.

نام:
ایمیل:
* نظر: