گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۳۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
صبح امروز برگزار شد :
اولين جلسه قرارگاه شباب سپيدان در سال همدلي و همزباني دولت و مردم برگزار شد
به گزارش تنوير سپيدان ، صبح امروز شنبه 15 فروردين 94 اولين جلسه قرارگاه شباب ناحيه مقاومت بسيج سپيدان در سال 94 برگزار شد .
در اين جلسه كه به رياست سرهنگ دوم پاسدار مرتضي خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان و با حضور كليه پرسنل پايور ناحيه سپيدان برگزار شد ، سرهنگ خسرواني ضمن تبريك سال نو و روز جمهوري اسلامي به حاضرين اظهار داشت : سال 93 با همه تلخي ها و شيرينيهايي كه داشت با همت و تلاش تك تك پايوران و سربازان سپاه سپيدان سپري شد و اميد است در سال 94 با رفع نواقص و تكيه به نقاط قوت گذشته در جهت تحقق شعار همدلي و همزباني مردم و دولت بكوشيم .
خسرواني با اشاره به جايگاه شباب سپيدان در استان و كسب رتبه سوم كشوري در بين برگزيده هاي شباب گفت : اقدامات خوب و موثري توسط تك تك كاربران شباب سپيدان صورت گرفته و اميدواريم با بروز رساني دقيق و اصلاح نواقص موجود روز به روز شاهد پيشرفت رده هاي سپيدان و معرفي عملكرد رده هاي ناحيه به ساير رده هاي مقاومت در كشور باشيم .
خسرواني با تاكيد به ضرفيتها و امكانات شباب افزود : امكاناتي متعدد شباب همچون پست الكترونيك ، شبكه اجتماعي ، تالار عكس و فيلم و ... بهترين فرصت و جايگاهي است كه با صرفه جويي در وقت و امكانات ، عملكرد رده هاي خود را به بهترين نحو ممكن به سراسر كشور معرفي كنيم .

انتهاي پيام /

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
dfdf
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:32 - 1394/01/16
0
0
نام گذاری یکی از سنت های مهم در همه ی آیین ها و ملت ها می باشد و میهن ما هم از این قاعده مستثنی نیست چرا که اسلام نام نیکو را مایه ی جهت و سمت و سویی نیک می داند و بنا به فرمایشات امام صادق(ع) اولین مسئولیت پدر و والی نسبت به فرزند را نامیدن او سمت و نسبت به این حق دانسته است.

با توجه به این مهم مردم میهن اسلامی مشتاقانه پس از تبرک دهان هایشان به دعای زیبای تحویل سال، چشم و گوش خود را به کلام امامشان می سپارند تا ببینند و بشنوند که رهبر همچون سال های گذشته چه نام زیبایی را برای سال مشخص می کنند.

رهبر با تدبیر حکومت اسلامی ایران امسال را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامیدند.

واژه واژه ی این اسم نیکو معنای بلندی را در خود جای داده است و این چهار کلمه هم شعاری است مهم برای پیشبرد اهدافی بسیار بالا و هم به همه ی حرکت ها در کشور اسلامی ایران سمت و سویی معنا دار خواهد داد.

* دولت اولین کلیدواژه شعار 94

دولت، اولین کلمه شعار امسال هم در قرآن کریم و هم در کلام نهج البلاغه اهمیت ویژه ای دارد که اولین بار در جهان هستی شخص پیامبر اکرم(ص) این نام را در اولین حکومت دنیا به کار بردند و فرمودند: ” کلکم داع و کلکم مسوول قال امام داع و هو مسوول” و مطابق با این فرمایش گهر بار حضرت رسول(ص) همه در حکومت مسئول هستند.

پس دولت باید بداند که مردم در کوچکترین مسائل نیز او را زیر ذره بین قرار داده و اقداماتش را کنترل می کنند و مردم را ناظر بر همه ی اعمالش بداند.

*ملت دومین کلیدواژه در کلام مولا

ملت، دومین لفظ با مسمای این شعار تکلیف مردم را به آنها گوشزد می کند چرا که پیامبر در اولین منشور حکومتی دنیا همه را مسئول دانسته اند پس ملت نیز باید ماموریت اصلی خود را در طول سال مد نظر قرار دهد. اگر دولت بداند که مردم تمام گام های او را دقیق می بینند و همه ی نقاط قوت و ضعفش را می دانند پس در همه ی موارد مراقب هستند تا کوچکترین خطایی را مرتکب نشوند.

مردم خود دولت را از بطن خویش آفریده اند و هرگز نمی خواهند به آن که عضوی از اعضای پیکره اش می باشند آسیبی برسد پس همچون خانواده ای وظیفه شناس که فرزندش را عزیز و محترم می شمارد دولتی را که خود انتخاب کرده بزرگ می داند و برای کرامت و بزرگی آن می کوشد.

بزرگی به دست نمی آید جز در سایه ی مکارم اخلاقی و رفع نواقص و کاستی ها و همانگونه که خانواه نمی خواهد فرزندش عیب و نقصی داشته باشد، ملت هم اجازه نمی دهد عیب های احتمالی دولتش بزرگتر شده و مسبب جسارت دشمنان گردد و اما همدلی و هم زبانی آنچه برزبان جاری می شود از دل نشات می گیرد و صحبتی کز دل بر آید لا جرم بر دل نشیند.

اگر دل ها همسو باشند زبانها نیز همسو خواهند شد دولت از مردم است و مردم از دولت پس هر دو خود را جزیی از هم به حساب می آورند. مردم دولت را انتخاب نمی کنند جز برای رسیدن به مقاصد بلند شان پس دولت مجری خواسته های ملت خویش است به احسن الوجوه که هم درون را به خوبی اداره کند و هم در بیرون از مرزها نام مردمش را به بلندی و اوج برساند.

پس دولت باید بداند در دل مردم چه می گذرد و این لازمه اش فقط همدلی می باشد ولی اگر مردم زبانی گویا برای بیان خواسته هایشان نداشته باشند دولت از کجا خواسته هایشان را بداند و اگر دولت با مردم همزبان نباشد چگونه می تواند درکی درست از بیان مردم داشته باشد تا به مقصدشان جامه ی عمل بپوشاند.

پس اهمیت همدلی و هم زبانی به وضوح روشن است با توجه به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال 94 و با توجه به اهمیت بسیار بالای نقش آنها در سرنوشت میهن و حکومت اسلامی دولت و ملت باید هم دل و هم زبان دست در دست یکدیگر با مهر و محبت برای آبادی مملکت اسلامی قدم بر دارند و در سایه ی پایدار رهبری مدبر و مقتدر و با الهام از فرامین گهر بار ایشان محکم و استوار به جلو حرکت کنند به امید موفقیت بیشتر.
نام:
ایمیل:
* نظر: