کد خبر: ۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد
اولین جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با حضور فرمانده ناحیه،کلیه مسئولین قسمت ها و فرماندهان حوزه های مقاومت در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.
عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید بیان داشت: امسال سالیست که به برکت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) شروع شده و در پایان سال نیز مزین خواهد بود از بانو استمداد می طلبیم تا ما را در این سال در جهت هر چه بهتر خدمت کردن کمک کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد مهمترین عامل تحقق شعار سال را اتحاد و وحدت حول محور ولایت دانست و ادامه داد:جلب اعتماد مردم با محبت و عطوفت از دیگر عوامل تحقق شعار سال است.
عضو شورای تامین شهرستان لامرد دیگر عوامل تحقق شعار سال را دستیابی به فهم مشترک از اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و تلاش در جهت ایجاد آن در مسئولین دانست
آزاد پذیرش جایگاه والای ملت و توانایی های بزرگ ملت از طرف دولت و همچنین اعمال مدیریت جهادی توسط دولت را از دیگر عوامل تحقق شعار سال بیان نمود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در پایان مثبت اندیشی و داشتن صبر و حوصله مردم و دولت مردان را آخرین عامل تحقق شعار سال عنوان نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: