پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۰:۰۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
در ایام عید نوروز
دکتر جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در دومین روز از سال 94، دیداری با مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان داشت.
به گزارش تنویر لارستان، به نقل از وبسایت نماینده ی لارستان، وی در این دیدار ، مطالبی را در خصوص نقش سپاه در جامعه، اتفاقات اخیر در مرکز استان فارس، مذاکرات هسته ای و نقش مجلس در این خصوص ارائه کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به نقش مهم و تأثیرگذار سپاه پاسداران در حفظ نظام اشاره کرد و توجه به روش های مدبرانه و هوشمندانه همراه با رعایت اخلاق را زمینه ساز تقویت ارزشهای نظام و اعتماد هرچه بیشتر جوانان به سپاه پاسداران و بستر جذب حداکثری دانست.

دکتر جعفرپور، در بیاناتی در خصوص مباحث هسته ای اطمینان داد تمام جزئیات مذاکرات، زیر نظر رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و می گیرد و بیان تذکرات و مواضع دقیق نظام در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب  را نشانه ای از هوشمندی و دقت رهبری انقلاب در خصوص روند مذاکرات و حصول نتیجه عزتمندانه برای ملت ایران دانست.

نماینده مردم، سخنانی را پیرامون نقش مجلس در روند مذاکرات بیان کرد. وی نظارت مستمر مجلس شورای اسلامی بر روند مذاکرات هسته ای را مثبت و آگاهانه ارزیابی کرد و از آمادگی مجلس بر اقدامات لازم پس از توافق و یا عدم توافق در پایان این مذاکرات سخن گفت.

وی زمان حال را همچنان زمان جنگ دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی و امریکا را نیازمند به توافق با ایران دانست و گفت: ضرر آمریکا در صورت عدم توافق بیش از ایران است.

وی مدیریت آگاهانه اقتصاد کشور در صورت توافق را یکی از چالش های مهم مدیریت اقتصادی کلان کشور برشمرد و گفت: در صورت توافق هسته ای و آغاز تعامل گسترده اقتصادی با دیگر کشورها پس از رفع کامل تحریم ها، مدیریت صحیح و آگاهانه اقتصاد کشور را می طلبد تا خواسته یا ناخواسته، باز شدن دریچه تعامل اقتصادی به معنای نگاه صرف به خارج از مرزها برای اصلاح اقتصاد کشور تلقی نشود.

وی همچنین عدم اطمینان به توان داخلی را به عنوان دیگر آفت بزرگ اقتصاد کشور دانست و حمایت از تولید داخلی و ملی را پس از انجام توافق ضروری دانست.

وی به برخی فرصت های مهم اقتصادی و مدیریتی از زمان آغاز تحریم ها اشاره کرد و کاهش تدریجی وابستگی به نفت و اتکا به توان مدیریت داخلی را از نتایج این تحریم ها دانست.

پس از سخنان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جاهدی فرمانده سپاه لارستان طی سخنانی از ولایت مداری و بصیرت بی مانند جامعه سخن گفت  و  حماسه 9 دی را  اوج بصیرت ملت و نشان از اعتقاد قلبی جامعه به ولایت و رهبری دانست.

وی همچنین به ابعاد تفکر بسیجی اشاره کرد و این تفکر را نماد تفکر ارزشی و مدبرانه دانست.

فرمانده سپاه در خصوص مواضع مجلس در سال های اخیر گفت: حرکت مجلس با توجه به اشارات رهبر معظم انقلاب، در مسیر صحیح  صورت می گیرد و مواضع اخیر مجلس در تصمیم گیری های مهم ملی به خصوص در بحث توافق هسته ای و استیضاح وزرا را در راستای حرکت در مسیر انقلاب و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

جاهدی در سخنانی نیز از برنامه های سپاه لارستان در سال جدید سخن گفت و برگزاری یادواره های شهدا، چاپ کتاب در خصوص زندگی شهدا و برگزاری در شان بزرگداشت آیت الله موسوی لاری و سید عبدالحسین لاری در سطح ملی در سال 94 با همکاری نماینده مردم و مسئولین کشوری را برخی از برنامه های این نهاد در سال جاری دانست.

 

گزارش تصویری: 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: