آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
بسیج جامعه زنان به مناسبت فرار رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) مسابقه اینترنتی برگزاری می کند.
به گزارش تنویر، بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن مسابقه اینترنتی با عنوان «فراتر از عصر و نسل» برگزار می کند.

در پایگاه اطلاع رسانی بسیج جامعه زنان آمده است:  هدف برگزاری مسابقه فراتر از عصر و نسل، این است که روشن شود:
- ما پیروان آن بزرگوار در پیروی از آن حضرت به کجا رسیده ایم؟
- وجود آن بزرگوار هنگام نماز برای آسمان ها نورافشانی می کرد؛ آیا ما توانسته ایم محیط خانه خود را از بدی ها پاک کنیم و فرزندانی در مسیر آن بزرگوار پرورش دهیم؟
 -آن بزرگوار در برابر کج روی ها و انحرافات بعضی حاکمان آن زمان فریاد کشید و با منطق قوی و کوبنده اش با ظلم و فساد مبارزه کرد، آیا ما توانسته ایم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را در برابر فاسدان و مفسدان با منطق صحیح انجام دهیم؟
- او جان خود را در برابر امام زمانش سپر قرار داد، آیا ما توانسته ایم به مقدار توان برای جلب رضا و خشنودی امام زمانمان (عج) تلاش کنیم؟
- آیا ما به جنبه الگوپذیری و اسوه حسنه بودن آن بزرگوار پرداخته ایم؟
-همچنین از اهداف مسابقه، تبیین نقش و جایگاه والای مادری درخانواده های ایرانی است

قالب های ارائه اثر جهت شرکت در مسابقه

مقاله، شعر، جمله کوتاه، دلنوشته، خاطره، یادداشت، طنز نوشت، پوستر، کاریکاتور و کلیپ از جمله قالب های ارائه شده برای شرکت در مسابقه می باشد.

نحوه ارسال آثار

شرکت کنندگان در مسابقه می توانند آثار خود را به همراه مشخصات، شماره تماس، نام ناحیه و حوزه مقاومت در قسمت نظرات سایت ارسال نمایند؛ همچنین می توانند آدرس های ایمیل جهت ارسال پوستر، کلیپ و کاریکاتور خود را از حوزه های مقاومت دریافت نمایند.

مهلت ارسال آثار

مسابقه از تاریخ 1394/01/18 تا تاریخ 1394/01/27 برگزار می شود.

جوایز مسابقه :

به شرکت کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز شوند به قید قرعه، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و کارت هدیه تعلق می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: