آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
سرهنگ محبی پور اظهار داشت: ما باید بستر لازم را برای مردم فراهم کنیم تا آنان مستقیما از طزیق مساجد به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی اقدام به اینگونه فعالیت ها نمایند تا از این طریق بتوانیم کارهای فرهنگی فراوان در سطح محلات انجام دهیم.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثارا...(ع) شیراز، فرمانده سپاه ناحیه ثارا...(ع) در جلسه مشترک با مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شیراز با تاکید بر اینکه اثر بخشی فعالیت های فرهنگی در جامعه تنها با تداوم و استمرار امکان پذیر خواهد بود و با اجرای یک سری برنامه های زودگذر نمی توتنیم ادعا کنیم کار فرهنگی انجام داده ایم.

سرهنگ محبی پور اظهار داشت:ما باید بستر لازم را برای مردم فراهم کنیم تا آنان  مستقیما از طزیق مساجد به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی اقدام به اینگونه فعالیت ها نمایند تا  از این طریق بتوانیم کارهای فرهنگی فراوان در سطح محلات انجام دهیم.

در ادامه مدیر عامل سازمان فرهنگی_اجتماعی شهرداری شیراز گفت:در حال حاضر بعضی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در سطح شهر به صورت جزیره ای و زود گذر است و باید تلاش کنیم با اتحاد و همدلی دستگاه های مختلف فرهنگی فعالیت های زیر بنایی و اساسی در سطح شهر انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی سقاچی با تاکید بر اینکه باید ترویج فرهنگ قرآنی را در اولوبت کارهای خود قرار دهیم یادآور شد:برخی انتظار دارند با اجرای یک برنامه،همایش یا سمینار 2ساعته بتوان بر روی جامعه اثر گذاشت اما در عمل اینطور نیست.

وی اجرای طرح حلقه صالحین توسط پایگاه های بسیج را اقدامی سازنده و مهم بر شمرد و خاطر نشان کرد: جوانانم با استفاده از این طرح در مساجد با فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و علوی آشنا شده و شعار دینی را به خوبی فرا می گیرند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: تلاش ما بر این است که در برنامه 5 ساله سازمان فرهنگی،اصل  را بر مسجد محوری و توجه به حوزه جوانان قرارا دهیم تا از این طریق بتوانیم فعالیت های فرهنگی_مذهبی را از درون مساجد به سطح جامعه سوق دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: