آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: نبودن دیدار رئیس جمهور با دانشجویان بسیجی استان فارس در برنامه خود، برعکس شعارهای این دولت است.
به گزارش تنویر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیر انتفاعی استان فارس گفت: انتظار قشر دانشجو شفاف‌سازی در مورد تمامی مسائل و مشکلات فرهنگی و اقتصادی با توجه به اتفاقات رخ داده، است.

غلامرضا شادمان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی استان فارس پیرامون دعوت از رئیس جمهور به جمع دانشجویان استان فارس و با اشاره به هزینه های صرف شده این سفر از جمله ساخت سازه آهنی در شهرک صنعتی شیراز، بیان داشت: با وجود تمام مشکلات مالی زوج های جوان و دیگران، رو به رو شدن با چنین تجملات آن هم برای دو ساعت سخنرانی در سومین حرم اهل بیت با توجه به بی مورد بودن چنین اقداماتی جای تاسف است.

وی با اشاره به شعار سال «دولت و ملت همدلی و همزبانی» بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حضور مسئولان در دانشگاه ها برای شفاف سازی در امور کشور و انتقاد سازنده نخبگان، انتظار می رود که جلسه ای برای حضور در بین قشر دانشجو تدارک ببینند که متاسفانه تا به امروز خبری نیست.

شادمان با بیان مشکلات و معزلات سیاسی و فرهنگی استان فارس و انتظار دانشجویان ازرئیس جمهور گفت: با توجه به پیشینه‌ فرهنگی این استان انتظار قشر دانشجو شفاف سازی در مورد تمامی مسائل و مشکلات فرهنگی و اقتصادی با توجه به اتفاقات رخ داده، همچون موضوع توافق لوزان را دارد.

 وی در پایان با بیان اینکه تا چه زمانی باید مشکلات مردم به دستان آمریکا باشد، گفت: با توجه به توصیه های رهبری «همدلی وهمزبانی» این مملکت حتی در اوج تحریم فقط به دست جوانان ساخته شده و می‌شود، تمام پیشرفت‌های سرزمین مان به دست آنهاست.

عدم دیدار رئیس جمهور با دانشجویان فارس برعکس شعارهای این دولت است

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: نبودن دیدار رئیس جمهور با دانشجویان بسیجی استان فارس در برنامه خود، برعکس شعارهای این دولت است.

ریحانه ثابت، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز، پیرامون دعوت از روحانی به جمع دانشجویان بسیجی استان فارس گفت: عملی مانند ساخت سازه آهنی با آن هزینه گزاف برای اولین بار نیست که در این دولت اتفاق می افتد و این بار به دلیل سفر ریئس جمهور به شیراز نمود بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ساختن سازه ای  با این هزینه گزاف برای یک سخنرانی دلیل محکمی نیست، افزود: دست اندرکاران این سازه می‌توانستند همین هزینه را صرف مناطق محروم کنند؛ چرا که ما در دیدار مسئولان قبلی با یک مکان ساده برای سخنرانی روبه رو بودیم.
 
عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به شعار دولت «تدبیر و امید و آزادی»، تصریح کرد: عملکرد دولت برعکس شعارهای انتخاباتی خود است در دیدار مسئولان دولتی قبل شاهد دیدار با دانشجویان بوده ایم؛ چرا که دانشجویان نسل جوان این کشور هستند و باید برای آینده برنامه ریزی کنند.

ثابت با بیان اینکه این دیدارها می‌تواند پیوند میان دولت و جامعه دانشگاهی برای رفع نیاز های جامعه و دانشجویان در دانشگاه ها باشد، ادامه داد: نبودن دیدار رئیس جمهور با دانشجویان بسیجی استان فارس در برنامه ی خود، عملکرد برعکس شعارهای این دولت است.

وی در پایان با بیان اینکه انتطارات یک دانشجو از دولت زیاد است، گفت: با توجه به اینکه تاکنون پاسخی به نیازهای این قشر داده نشده است، از جمله این انتظارات می‌توان به درک نیاز های فرهنگی دانشجویان، توجه به سرمایه گذاری درکشور تا به وارد کنندگان و سرمایه گذاران خارجی، اهمیت دادن به نیروی جوان کشور، توجه به اقتصاد مقاومتی، محدود نکردن فضای دانشگاهی و مجوز ندادن به کنسرت‌های هنجار شکن که در شآن سومین حرم اهل بیت نیست، اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: