گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۵۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
سردار غیب پرور در فراشبند:
فرمانده سپاه فجر استان فارس در نشست ماهیانه هیئت عاشقان ولایت فراشبند حفظ نظام را بالاترین امر به معروف از دید رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) خواند و بیان داشت: نوکری مردم مایه افتخار مسئولین است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه فراشبند صبح دیروز نشست ماهیانه هیئت عاشقان ولایت شهرستان فراشبند با حضور سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع بسیجیان شهرستان فراشبند ضمن اشاره به مسئله ولایت، افتخار هم رزمی بسیاری ازشهدا وایثارگران فراشبندی را توفیقی عظیم خواند .

فرمانده سپاه فجر فارس حفظ نظام را بالاترین امر به معروف از دید رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) خواند و بیان داشت: امروز دشمن دور و بر ما را گرفته و همه خیال بر این دارند که جنگ عربستان با یمن است، در صورتی که هدف، جمهوری اسلامی است .

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: امروز مسلمان کشی در قلب آفریقا رسم شده و اخبار زیادی از این جنایات به ما نمی رسد وگرنه خدا می داند که روزانه چند مسلمان ذبح می شوند.

وی ادامه داد: با اشاره به خطوط قرمز نظام اسلامی افزود: اگر در نظام اسلامی خطوط قرمز را رعایت کنیم ایرادی ندارد که با تمام سلایق سیاسی کار کنیم و مسئولین نیز بسیار باید هوشیارانه عمل کنند و بنا به فرموده رهبر عزیز باید ظرفیت انتقاد پذیری در مسئولین بسیار بالا رود.

سردار غلامحسین غیب پرور نوکری مردم را افتخاری خواند که خداوند نصیب مسئولان نموده و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده نمود و مردم را نسبت به نظام امیدوار کرد و باید دانست که پیروزی در جنگ تحمیلی به خاطر وجود همین مردم و افرادی بود که پای آرمان های انقلاب ایستادند و از ارزشها دفاع کردند .

دکتر غیب پرور توجه به حلقه های صالحین را مهمترین کار در حوزه بسیج خواند و گفت:در استان فارس 25 هزار حلقه صالحین فعال وجود دارد که باید به 30 هزار حلقه ارتقا یابد و از این حلقه ها به جهت تبلیغ فرایض دینی و بالا بردن روحیه امر به معروف ونهی از منکر و همچنین ارتقاء سطح فرهنگی جامعه استفاده نمود.

فرمانده سپاه فجر فارس ایستادگی امروز کشور سوریه و شخص بشار اسد در مقابل مهاجمان تکفیری و داعش را به موجب تاثیر و قدرت نظام اسلامی ایران در منطقه خواند .

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه نشست هیئت عاشقان ولایت ضمن بیان خاطره ای از همرزمی با شهید عباس حق پرست، اشاره ای به فیلم مصاحبه این شهید بزرگوار و تماشای این مصاحبه توسط رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: رهبری عزیز پس از تماشای فیلم مصاحبه شهید حق پرست بیان داشتند که "چشمه های حکمت از درون این شهید می جوشد" .

در انتهای برنامه،‌سردار غیب پرور ایجاد شبکه رضوین در استان فارس را بسیار مهم خواند وبیان داشت: با توجه آغاز ایجاد این شبکه 10 هزار نفر را سازمان دهی خواهیم نمود که در ابعاد تبلیغی و فرهنگی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: