کد خبر: ۵۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
باشگاه وبلاگ نویسان فارس برگزار می کند:
فراخون «من و خدا» در هفت بخش عکاسی با تلفن همراه، دل نوشته، مقاله، فیلم کوتاه، شعر، خاطره نویسی و داستان کوتاه و همچنین برترین وبلاگ «ارزیابی مطالب وبلاگ در مورد اعتکاف» برگزار خواهد شد

فراخوان فرهنگی هنری «من و خدا» همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف، به همت باشگاه وبلاگ نویسان فارس برگزار می شود.

به گزارش شیرازه، حسین کشتکار مدیر باشگاه وبلاگ نویسان فارس با اشاره به حضور ارزشمند و گسترده اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان در مراسم اعتکاف اظهار داشت: فراخون «من وخدا» ویژه این ایام و در بخش مختلف فرهنگی و هنری اعم از عکس، فیلم و دل نوشته برگزار می شود.

وی برپایی مراسم اعتکاف در اماکن مقدسه و مساجد در این ایام خاص را فرصتی مناسب برای همدلی و هم زبانی و ارائه برنامه های مناسب معنوی دانست و گفت: یکی از بخش های این فراخون در حوزه عکس برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند تصاویر نابی را که در ایام اعتکاف تهیه کرده اند، برای شرکت در این فراخون ارسال نمایند. در برنامه ریزی های آتی می توانیم از این عکس ها نمایشگاه مجازی داشته باشیم و تصاویری ماندگار از سه روز فراموش نشدنی به تصویر بکشیم.

وی مسابقه دل نوشته را یکی دیگر از بخش های این فراخوان اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف می توانند مناجات ها و دلنوشته های خود را در قالب های مختلف از جمله ادبی و عامیانه، برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

کشتکار فیلم کوتاه را از دیگر بخش های فراخوان «من و خدا» اعلام کرد و افزود: این فیلم ها می تواند با تلفن های همراه و یا دوربین های معمولی تهیه شده باشند.

وی افزود با توجه به رویکرد باشگاه وبلاگ نویسان فارس، بخشی دیگری به عنوان وبلاگ برتر با محوریت اعتکاف در نظر گرفته شده است که جایزه ویژه ای برای وبلاگ نویسان در نظر گرفته شده است.

مدیر باشگاه وبلاگ نویسان فارس با اشاره به برگزاری برنامه های جاری مرتبط با این ایام گفت: صفحه ای مخصوص با موضوع اعتکاف و با عنوان «اعتکاف مهمونی خودمونی"من و خدا" » در سایت کلام فارس راه اندازی می شود و آثار شرکت کنندگان در این فراخوان در این صفحه قرار می گیرد.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه به رایانامه Kalamefars@chmail.ir و یا از طریق شبکه های موبایلی به شماره 09217237422 ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت kalamefars.ir مراجعه شود.

این فراخون در هفت بخش عکاسی با تلفن همراه، دل نوشته، مقاله، فیلم کوتاه، شعر، خاطره نویسی و داستان کوتاه و همچنین برترین وبلاگ «ارزیابی مطالب وبلاگ در مورد اعتکاف» برگزار خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: