آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مطهری توسط این سازمان در دانشگاه های استان فارس را تشریح کرد.
به گزارش تنویر، میثم فضل الله پور صبح امروز در ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مطهری با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس به مناسبت سالگرد شهادت شهید مطهری در دانشگاه های این استان برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

وی، بزرگداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان الگوی ماندگار برای جامعه دانشگاهی، دانشجویان و نسل جوان و آشنایی با آثار ارزشمند این استاد عزیز در مباحث مختلف، فلسفی، اعتقادی، فرهنگی و... از اهداف برگزاری برنامه های هفته معلم توسط بسیج دانشجویی فارس برشمرد و افزود: گرامیداشت مقام معلم و اساتیدی که در تربیت انسان ها نقش آفرینی کرده اند از دیگر اهداف این برنامه ها است.

فضل الله پور با بیان اینکه ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری را در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس راه اندازی کردیم ادامه داد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار از آثار شهید مطهری و عرضه آن به دانشجویان با تخفیف ویژه از برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس در این هفته است.

وی از دیدار تشکل های دانشجویی و دانشجویان بسیجی با ائمه محترم جمعه در شهرستان ها های مختلف استان فارس به منظور اشاعه اندیشه های شهید مطهری خبر داد و افزود: فضاسازی تبلیغی مناسب در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، استفاده از تابلوهای دانشجویی، انتشار ویژه نامه سالگرد شهادت استاد مطهری، تجلی از اساتید و چهره های علمی و دانشجویانی که در مورد شهید مطهری فعالیت کرده اند از یدگر برنامه ها است.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه شب شعر دانشجویی، میزگرد، جلسات سخنرانی و نقد و نظر از دیگر برنامه های سالگرد شهادت شهید مطهری در دانشگاه های این استان است اضافه کرد: چاپ نشریات دانشجویی، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درراستای اشاعه اندیشه های شهید مطهری، برگزاری همایش و یادبود استاد در دانشگاه ها از دیگر برنامه های اجرایی است که توسط بسیج دانشجویی داشنگاه های استان فارس در این هفته اجرا می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: