یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۵۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
نشست بصیرتی جریان شناسی تکفیری شیعه با حضور اعضای شورای حوزه، فرماندهان پایگاه و سرگروه های صالحین در حوزه کوثر برگزار شد.
به گزارش تنویر نی ریز، نشست بصیرتی جریان شناسی جریان تکفیری شیعه در حوزه کوثر برگزار شد. در این جلسه که با حضور اعضای شورای حوزه، فرماندهان پایگاه و سرگروه های صالحین این حوزه برگزار شد، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه نی ریز به ایراد سخنرانی پرداخت.
علیرضا تقدیری با اشاره به جریان شناسی تکفیری در سیعه بیان داشت:
امروز خطری که از ناحیه تشیع انگلیسی اسلام را تهدید می کند کمتر از داعش نیست. امروز ندای نفاق از این جریان شنیده می شود و ابزارهای وسیع ماهواره ای و پول و امکانات در اختیار این جریان قرار می گیرد تا به تفرقه انگیزی بین برادران و خواهران مسلمان شیعه و سنی پرداخته شود. بی شک جریان تکفیری شیعه نیز همانند داعش و جریان های تکفیری سنی از طرف استکبار جهانی، آمریکا رژیم صهیونیستی و انگلیس حمایت می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نی ریز با توجه به امکانات وسیع این جریان در جهان و موضع گیری آنان در قضایای بین المللی گفت: آن چیزی که مسلم است این است که این جریان به دنبال گسترش اسلام و تشیع نیست و با اعمالی که انجام می دهد به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و افزایش شیعه هراسی در سراسر جهان است.
در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

خطری که تشیع انگلیسی دارد کمتر از خطر داعش نیست

خطری که تشیع انگلیسی دارد کمتر از خطر داعش نیست

خطری که تشیع انگلیسی دارد کمتر از خطر داعش نیست

نام:
ایمیل:
* نظر: