آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
فرمانده سپاه عشایر فارس:
فرمانده سپاه عشایر فارس به مناسبت فرارسیدن روز 29 اردیبهشت که به نام روز قشر وبسیج عشایر نام گذاری شده است گفت: تولیدات اقتصادی در زندگی عشایر فارس قابل تحسین است.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه عشایر فارس، سرهنگ سیامرز محمدی زاده گفت: بسیج عشایر مانند سایر اقشار جامعه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی،سیاسی شرکت داشته و در اقتصاد نیز موفق بوده است.

فرمانده سپاه عشایر فارس، خود اتکایی و خود کفایی در اقتصاد مقاومتی را دو مقوله مهم خواند و خاطر نشان کرد: آحاد جامعه عشایری با تولیدات داخلی من جمله تولید غلات، فراورده های گوشتی و لبنیات اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور گذاشته است و انتظار می رود تا مسئولین امر بیشتر به جامعه عشایری و خدمات دهی به آنان در این اموربپردازند.

محمدی زاده، با بیان اینکه جامعه عشایری به عنوان پتانسیل قوی در اقتصاد مقاومتی و تولید اقتصاد در جامعه نباید مورد غفلت مسئولین قرار گیردابراز داشت: هرکس که بتواند در جامعه به تولید و اقتصاد داخلی کمک کند جهاد کرده است که نمونه آن در عشایر به خوبی دیده می شود. 

وی در ادامه گفت: یکی از سناریوهای دشمن تضعیف روحیه خود باوری دربین مردم و ارتباط با مسئولین است بنابراین مسئولین امر هرچه که می توانند تعامل و ارتباط و خدمت صادقانه را به مردم با توجه به شعار سال که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده بیشتر کنند.

فرمانده سپاه عشایر فارس، با توجه به منابع انسانی و فکری قوی در جامعه نسبت به تولیدات داخلی بیان داشت: بسیجیان به عنوان تئورسین های فکری انقلاب اسلامی در اتاق های فکر نسبت به تولیدات داخلی مباحث اقتصادی را تئوریزه کنند تا بار دیگر در حوزه اقتصاد و تولید همچون فعالیت های دیگر در عرصه های مختلف شاهد رشد و بالندگی باشیم.

سرهنگ محمدی زاده، با بیان اینکه امروز اگر کسی در اقتصاد مقاومتی و تولید حرکتی کند بزرگترین خدمت به نظام اسلامی کرده گفت: دشمن به زعم باطل خود باور کرده که اگر ایران اسلامی در مذاکرات شکست بخورد دیگر توان حرکت ندارد اما غافل از آن است که هرجا کشور دچار مشکلی شد همین بسیجیان و مردم غیور همیشه در صحنه مردانه آستین ها را بالا زده و به فکر اصلاح مشکل برآمدند.

قدرت و توان ایرانیان در موقع اضطرار چندین برابر می شود

فرمانده سپاه عشایر فارس، در ادامه بیان داشت: امریکا و سگ دربارش اسراییل خوب می دانند که قدرت عملی جوانان ایرانی در موقع اضطرار مخصوصا در برابر تحریم ها چند برابر شده همچنان که شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف مانند هوافضا،سلول های بنیادی ، صنعت کشتی سازی بودیم و جزء کشور های قدرتمند جهان به حساب می آییم و این را خوب می دانند که از هیچ طریقی نمی توانند با ایران اسلامی مقابله کنند فلذا شعار جنگ را سر می دهند ظاهر قضیه این است که یادشان رفته در 8 سال دوران دفاع مقدس ایران اسلامی با 57 کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم مقابله کرد به طوری که حتی یک سانتی متر از خاک ایران اسلامی به همت غیور مردان نظام جمهوری اسلامی جابجا نشد.

سرهنگ محمدی زاده، در ادامه به فعالیت های فرهنگی از قبیل جشنواره های فرهنگی ،صنایع دستی، برنامه های بصیرتی و سیاسی اشاره کرد و گفت: مرمت چشمه ها و قنوات، بهداشت سیار و رایگان، و ساخت بیمارستان صحرایی در منطقه عشایری ییلاقی از برنامه های امسال سپاه عشایر فارس است.

گفتنی است، روز 29 اردیبهشت به نام روز بسیج عشایر و روز قشر نام گذاری شده که با برپایی جشنواره بزرگ در شهرستان فیروز آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: