پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد
سازمان بسیج اصناف، تا قبل از اتمام اردیبهشت امسال کتاب آموزش احکام کسب و کار و تجارت(فقه و بازار) را تهیه و توزیع خواهد کرد.

غلامرضا حسن پور جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس، گفت: با توجه به تفاهم نامه امضا شده بین بسیج اصناف کشور، اتاق اصناف ایران و هیئت عالی نظارت تنظیم که در پایان سال گذشته انجام و به استان های سراسر کشور نیز ابلاغ شد، برای آموزش های فقه و بازار، مقرر شد این سازمان پیگیری لازم در خصوص تهیه کتاب هایی در موضوع مورد اشاره را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مراحل اولیه آن از جمله فهرست بندی آماده شده و نیمه اول اردیبهشت جهت توزیع آماده می شود، افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد از نیمه اول اردیبهشت امسال تمام کسبه محترم جهت اخذ جواز کسب و یا تمدید آن، آموزش های احکام کسب و کار و تجارت را به مدت شش ساعت با نظارت بسیج اصناف شهرستان ها فرا گیرند.

جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: کتاب مورد اشاره تحت نظارت محمد رضا فلاح زاده و به کوشش موسسه پژوهش های کاربردی راه اهل بیت تهیه خواهد شد که شامل مسائل روز مره اصناف و بازار خواهد بود.

حسن پور با بیان اینکه این کتاب توصط انتشارات «زینی» منتشر می شود، اظهار داشت: در مقدمه کتاب نیز آداب کسب و کار از دید قرآن و روایات، جهت مطالعه عموم اصناف و بازاریان منتشر می شود.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: