آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
سردار نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما متکی به خدا هستیم و قدرت ما بی‌پایان است و هیچ ابرقدرتی توان رویارویی با قدرت ما را ندارد و نقاط کلیدی عالم در حال افتادن به دست اسلام ناب محمدی (ص) است.

به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد شهدا، عظمت امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و اظهار کرد: تحولاتی در دنیا در حال شکل‌گیری است.

وی حوادث هر کدام از کشورهای منطقه را به تاسی از انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز سوریه و فلسطین، یمن و ... به تاسی از انقلاب اسلامی برای اسلام جانفشانی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز اسلام با سرعت در حال پیشروی است، تصریح کرد: درهای دنیا هر روز به روی اسلام باز می‌شود و این دستاورد شهدای بزرگوار و امام راحل و رهبری و فرمانده‌ای است که از راه امام (ره) ذره‌ای عقب ننشست.

وی با بیان اینکه هر روز دشمن رو به زوال پیش می‌رود، گفت: به پیچ تاریخی رسیده‌ایم که می‌خواهیم جابه‌جایی قدرت و تحول قدرت صورت گیرد و ما درگیر یک جنگ تمام عیار در نبرد سیاسی هستیم.

نقدی 1+5 را حامیان اصلی شاه خائن دانست و اظهار کرد: هر کدام از این کشورها حامی شاه خائن بودند و ظلم‌های زیادی روا داشتند.

وی اضافه کرد: وقتی حرکات دشمنان شکست خورد، متوسل به صدام شدند و همه کشورهایی که امروز طرف مذاکره با ایران هستند از صدام حمایت کردند و بمب شیمیایی دادند و باز شکست خوردند و در سال 88 فتنه را برنامه‌ریزی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در عرصه اقتصادی درگیر جنگ هستیم، تصریح کرد: قیمت نفت را پایین آوردند و انواع توطئه‌ها در این میدان ترسیم شده است.

وی فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای و هزاران شبکه اینترنتی را جنگ فرهنگی داست و یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی تلاش‌های زیادی انجام دادند و درگیر جنگ تمام عیار در تمام عرصه‌ها از جمله امنیتی هستیم.

مذاکره 1+5 جنگ سیاسی است

نقدی با اشاره به مذاکره 1+5 گفت: این مذاکره جنگ سیاسی است و همه باید بر آن مراقبت کنند تا خطایی صورت نگیرد.

وی با تصریح بر اینکه ملت ایران اجازه خطا در این عرصه را نمی‌دهد، افزود: دیپلمات‌ها و مسئولان ما باید بدانند که تمام خطوط قرمز انقلاب اسلامی را در مذاکره رعایت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی در حال جنگ هستیم، ادامه داد: قیمت نفت را پایین آوردند تا کشور ما را فلج کنند.

وی گفت: در میدان فرهنگی نیز درگیر جنگ بزرگ در طول تاریخ هستیم و دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند عنصر اصلی ملت ما که ایمان است را بگیرد.

نقدی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد اعتقاد، ایمان، باور و تربیت دینی ملت ما را بگیرد، یادآور شد: امروز 167 کانال تلویزیونی علیه انقلاب اسلامی بسیج شدند و هزاران شبکه اینترنتی و شبکه اجتماعی علیه ما فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تولید مواد مخدر در افغانستان را چند برابر افزایش داده است، خاطرنشان کرد: درگیر جنگ تمام عیار با استکبار در تمام عرصه‌ها هستیم و رئیس جمهور آمریکا دستش به کودک‌کشی در فلسطین آلوده است و هنگام عید نوروز برای ما شعر فارسی می‌خواند و نوروز را تبریک می‌گوید.

نقدی با تصریح بر اینکه آمریکا گروه‌های تروریستی را در شرق کشور ایران آموزش می‌دهد، اظهار کرد: آنها به دنبال راه‌اندازی جنگ شیعه و سنی هستند و به همین منظور سلطنت‌طلب‌ها حسینیه شیراز را منفجر کردند و دشمن می‌خواهد بین شیعه و سنی جنگ راه‌اندازی کند.

*غنیمت ده‌ها پهپاد دشمن در آسمان ایران/هیچ عرصه‌ای در رویارویی با استکبار خالی نیست/سپاه حافظ انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه تاکنون دهها پهپاد از دشمن در آسمان ایران به غنیمت گرفته شده است، متذکر شد: امروز در دنیا کسی نیست که برای پرچم آمریکا بجنگد و به این دلیل به تکفیری‌ها متوسل شدند و قاچاقیچان، راهزنان و ... در قالب گروه‌های تکفیری را ساماندهی کردند اما شکست خوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در عرصه نظامی می‌خواهند علیه ما عمل کنند اما نمی‌توانند و باید هوشیار باشیم و امروز هیچ عرصه‌ای در رویارویی با استکبار خالی نیست و ماموریت سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است.

وی قبول مسئولیت در سپاه را بسیار حساس دانست و گفت: ما متکی به خدا هستیم و قدرت ما بی‌پایان است و هیچ ابرقدرتی توان رویارویی با قدرت ما را ندارد و نقاط کلیدی عالم در حال افتادن به دست اسلام ناب محمدی (ص) است و اطمینان داریم در زمان این نسل وعده امام راحل مبنی بر فتح فلسطین تحقق پیدا می‌کند.

نقدی با تاکید بر اینکه ما وارث بسیار گران سنگ و بی‌بدیل هستیم، خاطرنشان کرد: سپاه مسئولیت خطیر و سرنوشت‌ساز دارد و این مسئولیت باید پاس داشته شود و بسیج، ساماندهی مردم در مقابل دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی را به‌عهده دارد و در تمام عرصه‌ها باید آماده باشیم و در تمام عرصه‌ها نیروهای سازماندهی بسیجی داریم.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور محمد عبدالله‌پور به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گیلان معرفی و از تلاش‌های سردار هامون محمدی فرمانده سابق قدردانی شد.

در مراسم مذکور از تلاش‌های سرهنگ حسینی تجلیل و عباس بایرامی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: