آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
توسط پایگاه و هیئت عاشقان اهل بیت(ع) صورت گرفت؛
در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه کازرون و جمع کثیری از خواهران و برادران مشتاق کلام وحی برگزار می شد، قاری بین المللی، حاج حمید شاکرنژاد با صوت دل نشین خود، حضار را به فیض رساند.

به گزارش تنویر، محفل انس با قرآن، در شب بعثت رسول اکرم(ص) در مسجدالنبی کازرون، توسط پایگاه و هیئت عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه کازرون و جمع کثیری از خواهران و برادران مشتاق کلام وحی برگزار می شد، قاری بین المللی، حاج حمید شاکرنژاد با صوت دل نشین خود، حضار را به فیض رساند.

محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکس

حمید شاکر نژاد در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار تنویر، ضمن توصیه به انس گرفتن با قرآن، نیت از یادگیری و انجام فعالیت های قرآنی را مهم دانست و گفت: در صورتی که نوجوانان و جوانان ما به قرآن تمسک بجویند، بهترین برنامه زندگی را از قرآن استخراج خواهند کرد.

این استاد برجسته، انس با قرآن را آرام بخش قلب ها دانست و اظهار داشت: در این زمانه که مشغله ها، استرس و افسردگی در میان مردم به ویژه جوانان زیاد شده است، قرآن می تواند رهایی بخش انسان ها از مشکلات باشد.

وی با اشاره به تاثیر بسیار عمیق قرآن در زندگی خود، بیان داشت: متاسفانه قرآن مهجور است و مسئولین امر می بایست هرچه در توان دارند به کار گیرند تا قرآن را به وسط جامعه بکشند و مردم را هرچه بیشتر به قرآن نزدیک کنند و در این صورت می شود از تهاجم فرهنگی نیز جلوگیری کرد.

گفتنی است، این چندمین مرتبه است که حاج حمید و حاج حامد شاکرنژاد از قاریان برجسته کشور، در مسجد النبی(ص) کازرون به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم می پردازند.

اجرای گروه تواشیح و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این محفل ملکوتی بود.

محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکسمحفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکسمحفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکسمحفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکسمحفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکسمحفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشور+ عکس

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: