جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۷:۰۶
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۵۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
به همت بسیج سازندگی سپاه واداره دامپزشکی پاسارگاد انجام شد
به همت بسیج سازندگی سپاه پاسارگاد و اداره دامپزشکی شهرستان پاسارگادخدمات دهی به دام‌های عشایرنشین شهرستان پاسارگاد اعم از ویزیت و درمان رایگان، سمپاشی اماکن و بدن دامها و همچنین بیماری‌یابی انجام شد.
به همت بسیج سازندگی سپاه پاسارگاد و اداره دامپزشکی شهرستان پاسارگادخدمات دهی به دام‌های عشایرنشین شهرستان پاسارگاد  اعم از ویزیت و درمان رایگان، سمپاشی اماکن و بدن دامها و همچنین بیماری‌یابی انجام شد.

  حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد در این برنامه در جمع عشایر،عشایر را قشر زحمتکش و با غیرت توصیف کرد و افزود: همین وحدت، همدلی و همبستگی عشایر کشورمان رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تاکنون بوده و هست.

فرمانده سپاه پاسارگادگفت:صلابت، اقتدار و آمادگی عشایر سرافراز جمهوری اسلامی ایران همیشه باعث افتخار ومایه امیدواری نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

زارعی ادامه داد: طرح‌های عملیاتی جهت خدمات دهی به دام‌های روستایی و عشایرنشین اعم از ویزیت و درمان رایگان، سمپاشی اماکن و بدن دامها و همچنین بیماری‌یابی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه پاسارگاد قرار دارد.

محمد علی اعتماد رئیس اداره دامپزشکی پاسارگاد گفت: این برنامه با هدف ویزیت رایگان و بیماری یابی وسمپاشی بدن واماکن دامها انجام شد و دامهای بیمار هم تحت درمان قرار گرفتند.

اعتماد افزود: در این روز جدا از ویزیت رایگان، تعدادی از دام‌های عشایر بازدید و بیماری‌یابی خواهند شد.

وی افزود: به منظور مبارزه با بیماری‌های انگل خارجی بدن دام‌ها، سمپاشی منطقه عشایرنشین چاه بید در شهرستان‌ پاسارگاد انجام شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: