کد خبر: ۵۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه استهبان در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان استهبان:
اگر آمریکا سنگی به طرف ایران اسلامی بیندازد دنیا شاهد خاکستر شدن ناوهای آنان یکی پس از دیگری خواهد بود
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان یادواره شهدای دانشجوی شهرستان استهبان به یاد و نام 5 شهید دانشجوی شهرستان استهبان در محوطه خوابگاه آموزشکده فنی امام حسین(ع)برگزار شد.
در این مراسم که کارکنان سپاه استهبان،بسیجیان،کارکنان ادارات و دانشجویان و مردم حضور داشتند سرهنگ محمدعلی شیبانی ضمن خوش آمدگویی خدمت همه میهمانان و خانواده های معزز شهداء،خطاب به دانشجویان گفتند:عزیزان دانشجو نباید لحظه ای از اوضاع جهان و منطقه غافل باشند،باید دائم اوضاع منطقه را رصد کنند و بدانند که سردمداران استکبار و در راس آنان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب امروز چه اجحافی را در حق مسلمانان انجام می دهند.
وی گفت:عزیزان امروز آمریکا جنگ نیابتی در منطقه به راه انداخته است و هدفش شیعه کشی است زیرا آنان از صدور و نفوذ  اسلام در جهان می ترسند.
وی گفت:آمریکا تا کنون به همسایگان ما حمله کرده است در سوریه و عراق و یمن جنگ و خونریزی برپا کرده است اما هدف او از تمام این حملات،ایران اسلامی است و اگر  به این نتیجه می رسید که در حمله به ایران پیروز می شد لحظه ای تعلل نمی کرد اما می داند حساب ایران با تمام کشورهای منطقه و بلکه جهان فرق می کند و او این مسئله را خوب می داند که اگر دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی ایران دندنهایش را خرد خواهد کرد و دیگر جایی در منطقه برای او امن نخواهد بود.
وی بیان داشت:عزیزان رصدی از اوضاع منطقه داشته باشید.خیلی از کشورهای عربی از جمله مصر بر علیه پادشاه مملکتشان به پا خواستند و انقلاب کردند اما هیچکدام از این اقدامات آنان نتیجه مطلوبی را که دنبالش بودند در بر نداشت زیرا آنان ولایت فقیه ندارند.
وی اضافه کرد:ولایت فقیه یک هدیه بزرگ از طرف خداوند به ماست که باعث شده همه ما یکدل و یکصدا در زیر سایه او باشیم و این باعث شده که هیچ ابرقدرتی جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: