آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر:
سردار غیب پرور با بیان اینکه مردم ما به کارهای بزرگ و خیر عادت دارند گفت: اینگونه کارها صدقه جاری و این برکات تا قیامت جاری و ساری است.
به گزارش تنویر صبح امروز مراسم تکمیل خاکبرداری از بیمارستان سرطانی جنوب کشور در شیراز با حضور جمعی از مسئولین استانی با دستور فرمانده سپاه فجر آغاز شد.

در این مراسم سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به ویژه موسسه سازندگی فجر بصورت انقلابی و جهادی پای کار آمدند تا این مجموعه به سرانجام برسد. یک ستادی نیز در سپاه فجر با مدیریت معاون هماهنگ کننده سپاه فجر تشکیل شده که این مباحث را دنبال می کند که یک بخش از آن کمک های فنی مهندسی است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مردم ما به کارهای بزرگ و خیر عادت دارند گفت: اینگونه کارها صدقه جاری و این برکات تا قیامت جاری و ساری است.

فرمانده سپاه فجر گفت:  فارس در بخش تامین سلامت  نه تنها مسئولیت تامین سلامت استان های همجوار را دارد بلکه از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای  حاشیه خلیج فارس برای درمان به شیراز سفر می کنند و شاید به همین دلیل است که شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور شناخته می شود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه  انسان های بزرگی در عرصه  پزشکی در شیراز هستند و استان  در حوزه درمان و بهداشت سرآمد شده است گفت: اساتید فاخر و با عظمت پزشکی مانند آقای دکتر ملک حسینی، دکتر صلاحی یا دکتر ایماینه افراد مومن و متدینی هستند که حقیقتا بنده به آنها افتخار می کنم و خدا کند همیشه دانش در اختیار کسانی باشد که به دین خدا متعهد می باشند. علاوه بر پزشکان متعهد خیرینی نیز در استان هستند که  با ایمان و مومنانه در این عرصه قدم گذاشتند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره انجام کارهای خیر بیان داشت:  آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران می فرمود که مسیر سفر در دنیا و آخرت مسیر طولانی است و با متاع دنیا نمی توان آن را طی طریق کرد یک کاری باید کرد و چه کاری بزرگ تر از خدمت به مردم و محرومین.

وی با بیان اینکه سپاه ارتباط وسیعی به واسطه بسیج با مردم دارد گفت: می توان از مردم برای همراهی در این کار خدا پسندانه دعوت کرد.

فرمانده سپاه فجر بیان داشت: خدا رو شکر در ادامه آن کار بزرگ یعنی آزاد سازی خونین شهر امروز  این کار بزرگ را در پی داشته است و همه ی اینها به برکت خون شهدا است.

نام:
ایمیل:
* نظر: