آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
فیروزی با اشاره به مسئولیت های فرماندهی خواهران پاسدار اظهار داشت: فرماندهان باید از وجدان کاری و تعهد بیشتری نسبت به سایر نیروهای تحت امر برخوردار باشند، صبور تر بوده و نسبت به جایگاه خود در برابر دیگران تواضع و فروتنی داشته باشند، دلسوز مجموعه بوده و نسبت به اهداف انقلاب اسلامی تلاش بیشتری صورت دهند.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج جامعه زنان گفت: فیروزی از خواهران پاسدار حوزه مقاومت الزهرا(س) شهرستان فراشبند در گفتگو با پیام زینب(س) به مناسبت روز پاسدار گفت: فرهنگ عاشورا به ما درس عزت و غیرت داده و جایگاه امربه معروف و نهی از منکر را در جامعه تثبیت کرده است؛ فرهنگ پاسداری نیز برگرفته از همین فرهنگ است و خواهران پاسدار باید ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی باشند.

وی با بیان این که شاخص ترین ویژگی خواهران پاسدار، وجدان کاری، حجب و حیا، عفت، وقار، خوش اخلاقی و ایمان است افزود: خواهران پاسدار در جامعه با دید کاملاً متفاومت با دیگر ارگان ها نظامی شناخته شده اند، به همین دلیل باید سعی کنند از لحاظ اخلاق و کردار در جامعه الگو باشند.

خواهر فیروزی با اشاره به مسئولیت های فرماندهی خواهران پاسدار اظهار داشت: فرماندهان باید از وجدان کاری و تعهد بیشتری نسبت به سایر نیروهای تحت امر برخوردار باشند، صبور تر بوده و نسبت به جایگاه خود در برابر دیگران تواضع و فروتنی داشته باشند، دلسوز مجموعه بوده و نسبت به اهداف انقلاب اسلامی تلاش بیشتری صورت دهند.

این خواهر پاسدار خود سازی و اخلاص نیرو ها را از مهمترین عواملی دانست که به پیش برد اهداف در سپاه پاسداران کمک می کند و تأکید کرد: انسان باید خودشناسی داشته باشد، تا خودمان را نشناسیم نمی توانیم به اهداف مورد نظر خود برسیم و پس از آن احساس مسئولیت در قبال وظایف فردی و اجتماعی و تلاش در این زمینه باعث می شود که خلوص در اعمال پیدا شود.

وی در پایان به تشریح مسئولیت های خواهران پاسدار پرداخت و گفت: به صورت کلی می توان گفت هر چه بصیرت در جامعه بیشتر باشد، مسائل ارزشی برجسته تر می شود که یکی از بزرگترین رسالت های خواهران در سپاه و بسیج بحث بصیرت افزایی اقشار مردم است.

نام:
ایمیل:
* نظر: